pannkakswraps

 
Efter önskemål så tänkte jag dela med mig av receptet på  pannkakawrapsen!
 
 
Recept 
2 ägg
4 dl havremjöl 
8 dl havredryck 
agave sirap efter smak 
 
Släng ner allt i mixern 
 
Jag dekorerade med grädde blåbär och hallon 
 
 
Enkelt snabbt nyttigt och perfekt på utflykten.
 
Netti Starby

Bra tips och så gott det ser ut! :-D Kramis

Ida - foto & häst

Men åh så gott! Så bra tips :D

Sara Ekman

Ser otroligt gott ut <3

Eva`s blogg

mums va gott :) önskar dig o de dina en fin valborg kramis

Emma Engström

Oj vilket lyx detta såg ut att vara, åh! :D <3

Matilda Berlin

Men my God vad gott!! Här var jag säker på att jag skulle äta köttbullar till middag ikväll, men nu är jag fasen osäker, haha! STOR KRAM hjärtat <3

Veronica Möller

Men hur gott såg inte det ut! 😍😍

Yasmine

Alltså mums mums mums! Så smidigt att de är glutenfria också :) Kram

Carolina

Aldrig tänkt att göra pannkakor och ha annat än sylt med grädde eller kanel och socker på. Men det är ju super smarrigt och super bra!! :D

Jennifer

Men alltså... hur gott såg inte det där ut att vara !?! :D

Ullie

mmm men så himla gott det såg ut mm vill ha
hartyvärr ingen mixer bara vanlig stavmixer

hoppas du har det ok vännen skickar kramar

Ullie

man får skriva när man har orken vi finns här
har du kollat snapchat? ullie.weberskol hter ja utan D
där kan det bli lite mera bilder sådär just nu bilder

hoppas ni har en skön helg så du kan vila kram

Matilda Berlin

Men alltså HERRE vad gott!! MUMS, MUMS, MUMS säger jag bara <3

Therese

Åh vad gott!

Linnéa

Men guuuud, så smaskigt (och lyxigt gott) det ser ut 😋