Söndag

 
 
Sista söndagen på sommarlovet 
I morgon drar skolan igång för Engla och Nova som börjar i 6:an och 3:an 
Nu gäller det bara att komma i säng i tid och vända tillbaka till rutinerna.
 
Jag och Björn har fixat här hemma hela dagen 
Han har krupit ner i krypgrunden och säkrat lite kring rören.
Jag har tömt hela garderoben och vårat badrum 
så nu står det prylar i både sovrum och gästrum 
Vi ska nämligen dra igång badrumsrenoveringen i morgon bitti.
Det ska bli så himla skönt när det är klart om några veckor.
Vi fick väggkaklet förra veckan och det är så fiiiint.
Jag är så laddad 👍
 
Måste bara berätta en märklig händelse idag 😁
Gick in på en butik för att köpa en mascara då min är försvunnen, det roliga var att mitt bank kort inte låg i min plånbok utan även det var försvunnet 💁‍♀️
Man måste tydligen ha lås på allt🤗
 
Solrosor visst e dem fina ?
 
kram 
💕
 
inredning
lindajanssons

MEN vad fint hörru<3

Ullie

vart köpte ni er puff så fin den är
men va skoj men fy o va utan badrum . vi va utan båda våra o ett kök samtidigt o ja hade 3 barn under 4 år jippi ha ha men ja det gick o blev jätte bra sen
här börjar de tis o onsd tror ja det lir men när de inte lägger sej nu suck de kommer gå åt helvete sen :) pussen

Svar: Tack den är från Mio möbler men köptes för typ 2 år sedan,nä vi klarar oss vi har ett badrum på övervåningen och även en gäst toa så det går ingen nöd på oss alls;) men kan tänka mig vilket helsike att vara utan helt då man är stor familj,kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad roligt att ni ska renovera badrummet och hoppas att du hittar ditt bankkort! <3 Kramis

Svar: Tack det är tillbaka:) kram
mammansprinsessor

Emma Engström

Men vad spännande med badrumsrenoveringen, hoppas det kommer gå otroligt bra för er! KRAM <3

Sarah

Hoppas du hittade bankkortet sen :) Håller med dig om att det är fint med solrosor :)

Carolina

Vad fint med solrosor på vardagsrumsbordet!
Spännande med renovering, något jag ständigt levt i sedan barn då min pappa är hobby snickare och utbildad målare. Alltid roligt att se vad resultatet blir sedan :D
Ojdå, hoppas du hittade bakomat kortet! :)

Pauline Hurtig

alltså det är ju så snyggt med solrosor!