Eataly

 
Idag mötte jag upp min syster och hennes dotter vid tekniska högskolan.
När vi åkte förbi hennes dotters lgh som ligger nästintill granne med Bianca ingrossos så ser vi Bianca kliva ur en vit limousin med filmteamet 😆
Jag älskar ju wahlgrens värld så det var såklart kul att se.
Nog om det vi hade en trevlig dag jag och syster på stan och inte alls lika mkt folk som ska trängas o slitas på någon mellandagsrea , det är kanske mest så i gallerierna.
 
Åt en grymt god sallad på  italienska restaurangen Eataly så har ni vägarna förbi biblioteksgatan så är det tips tips på den.

Åkte sedan vidare och shoppade klart Novas födelsedagspresenter tillsammans med Björn.
Nu vill jag inte se en butik på bra länge😅
 
Nyår i morgon och detta år har jag faktiskt gett mig nyårslöften.jag ska försöka sluta oroa mig och börja ändra mitt tankesätt.Tror det är väldigt viktigt för att kunna må bra.Släppa lite på kontrollen.
Jag ska inte ödsla tid på sådant som drar ner mig jag ska plocka bort lite konton från instagram och bara följa dem ser ger positiv energi.
Jag vill verkligen göra en förändring och få må bra 2020.Förra året började inte bra någonstans och det ledde till en långvarig depression med utmattningsyndrom.
Mycket handlar om hur vi tänker 🤔 kanske inte alltid så enkelt när det inträffar tråkigheter och traumatiska upplevelser.
Men det jag själv inte kan göra något åt måste jag släppa.
Har ni några löften?
 
Kram
❣️
 
Yasmine

Jag har inga löften men jag har mål för året som kommer och det är samma mål som alltid, dvs våga gå utanför min comfort zone! Kram <3

Heléna

Mums så gott!!!! Ska testa den restaurangen nästa gång jag åker upp till den Kungliga Hufvudstaden 😍

Jag har massor av tankar på hur jag vill göra olika förändringar under 2020 och dessa är för att jag ska få ett bättre år än detta skitår som har varit. Jag är alltför bra på att hålla masken och fokusera på det som är bra och konsekvensen är att jag har varit sjukskriven sedan slutet av maj och har inte kommit upp i mer än att jobba 25 % än. Är utmattad efter flera besked om tråkiga sjukdomar och min ständiga ledvärk, men jag jobbar på att rensa undan det kommande året. Har redan rensat "vänner" på både Insta och FB och ärligt talat så skulle jag vilja rensa kollegor och andra parasiter i vardagen också, men vissa tvingas man ju att dras med... Vi kommer fixa 2020 så vi får må bra igen - vi kan allt bara vi vill vi 70:or 😂 Vi måste ju orka vara med på våra 25-årskalas! Kram vännen och Gott Nytt År! 🥰💖💖💖

Ullie

ja såna människor som drar ner o tar energi direkt sånt ogillar vi

har svårt att tänka positivt men försöker lära mej så å kan vi göra deet ihop =)
gott nytt år finate vännen min kramar om nyårskram

Lisa

Det är svårt att inte bli deprimerad när man råkar ut för tråkiga saker. Jag tar väldigt illa vid mig när jag läser saker ( vilket jag gör nästan dagligen) om hur vi människor behandlar djur och jag känner mig maktlös för att jag inte kan påverka det men jag försöker alltid tänka på AA:s motto
"Ge mig kraft att acceptera det jag inte kan förändra, mod till att förändra de saker jag kan och visdom nog att förstå skillnaden mellan de två." kram

Linnéa

Oh jösses sååå gott 🤩
Jag har inga löften inplanerade, usel på att hålla dom 🥴 men har några timmar på mig att fundera en extra gång.

Eva`s blogg

Bra planer för 2020 vännen, ja fortsätta göra det jag mår bra av, har börjat göra det sen 1 år sen.Blickar fram emot ett år med nya saker, resor o en god hälsa för oss alla :) bamse kram å GOTT NYTT ÅR ...kanske ses vi 2020??

Malin Svensson

Mums, det där såg galet gott ut!! Kram ❤️

elisabeth

hej vännen..tråkigt att höra om din deppression :( hoppas 2020 blir bättre för dig <3 själv brukar jag aldrig ha några nyårslöften,däremot vill jag att 2020 ska bli ett bra mycket bättre år än vad detta varit..hoppas på mycket lycka och glädje och att få må bra. hoppas nästa år blir vårat år GOTT NYTT ÅR på dig :) kramar