Polismuseum och en pokebowl

tjejerna framför Kaknästornet ute på gärdet idag !
 
Hej söndag 
kallt men vi har sol ☀️
Bestämde oss i morse för att åka till polis museumet.
Nova tyckte det var väldigt spännande , hon vill ju bli polis när hon bli stor 😀
Finaste polisen 
 
 
Läskigt att hamna i finkan.Ingen förälder vill se sitt barn i fängelset 😉
 
 
 
Intressant både för barn och vuxna.’Tjejerna fick hänga med polisen på ett litet uppdrag på 30 min , spännande för dem.
Det kommer bli tryggt med en polis i familjen🥰
 
Efter besöket var vi hungriga så på vägen hem stannade vi i Täby c och åt väldans sen lunch.
Älskar Bowl😋tjejerna fick max och mc Donalds 
Björn tog tacos .
 
Har så ont i huvudet och små yr och på dåligt humör så  jag passar på att vila lite innan jag sätter igång med kvällens pasta sallad.
Men jag tänker inte låta negativa händelser ta över denna kväll.
Kram
❤️
Sommarlov
Marie

Ja nu då de tinte är direkt "sommar" så är det ju kul att göra sådant också ju. Nej har inte bytt haft denna rätt länge nu =D, men superkul att vi möts igen, jag i min tur har haft stora problem att kommentera blogg.se bloggar för spamfiltret, så därför lessnade man ju just på det, men nu verkar det fungera

Ullie

usch gumman krya inte skoj

vännen ja kom inte in fick söka själv på google till dej det stod akta det är virus o röd text och ja kom ingenstans tills ja sökte självv igen o kom först in på en sida från 2014 ?? konstigt men bara så du vet om nån mer säger

solen kom här på em så vi åkte till stan där ironman vva iag skoj
roligt att va där det har vi oxå varit på kramiz

Yasmine

Polismuseet är mitt favoritmuseum! Eller ja jag gillar idrottsmuseet också :D Kram