Morgondejt

 
Hej Fredag !
 
Började denna morgon med en frukostdejt med en vän jag inte träffat på länge.
💕
 
våren kämpar men det är lite väl blåsigt även om temperaturen är behaglig!
 
 Tjejerna har haft varsina kompisar här och vi har haft grillmiddag och Novas kompis sover kvar.
 
Lovade Engla att vi skulle åka till pinchos imorgon men inte ett ledigt bord fanns så jag får  försöka boka till nästa helg !
 
Nu skönhetssömn ☺️
Den är viktig men svår.
Vaknar femhundra elva gånger per natt och får svårt att somna om , vaknar av minsta knäpp.
Tips på god sömn någon ?
 
Kram 
💕
 
 
Elisabeth

Haha jag är verkligen inte dem bästa att tipsa om bra sömn,då jag oxå sover som en kratta och är lättväckt ;)
Men svalt i rummet o mörkt..samma tid varje kväll o ingen skärmtid 1h innan sänggående är väl det dem brukar rekommendera. Inte så lätt o alltid följa dock haha. Jag använder ögonmask och det hjälper lite. Hoppas du hittar nåt som hjälper,jobbigt att aldrig känna sig utvilad. Jag känner mig jämt som en zombie,men det är mer regel än undantag..kramar

Sara Ekman

Mums <3

Eva`s blogg

prova med en mugg kamomill te det sägs ha en lugnande effekt, värt att prova, sömnen är såå viktig men svårt jag har det som du kram finaste

Angelica Wåhlin

Så mysigt att börja dagen med frukost tillsammans med kompis :)

Marie

Ohh så mysigt att starta dagen sådär =D

Ullie

åh härligt med mys frukost
nä ja e ju i samma som dej men ja har börjat ta avslappnande som saroten innan ja somnar eller lägge mej alltså det hjälper mej slappna av o komma ner mer i djup sömnen det är det man behöver
hoppas du sover bättre i natt kram

Matilda Berlin

Men alltså åh! Hur mysigt lät inte det??? Hoppas ni nu får en underbar söndag med vännen! Stor kram <3

Carolina

Låter som ni haft det trevligt! Synd bara angående restaurangen, hoppas ni kan gå nästa gång! 😊

Netti Starby

Vad mysigt att du hade en frukostdejt :-D Kramis

Sandra

Så mysigt det såg ut <3 och så jobbigt med sömnproblem, har inga direkta tips <3

Yasmine

Frukostar (och matdejter över huvud taget) med vänner är sååå mysigt! <3 Kram

Heléna

Så tråkigt att du inte får sova vännen 😥 Inte mycket som funkar när man inte blir utsövd någon gång.

Hoppas du har haft en fin och mysig helg!

Massor av kramar fina du 💖