Min tid kommer

 
Fina vän!
Det har ekat tomt med inlägg härinne .
Jag har kännt att jag varken haft ork eller någon inspiration.
Det har varit sån kaos.
För mycket tråkigheter 
År 2019 verkar inte vara mitt år det började inte så bra , bara massa oroligheter men jag hoppas det ska vända .
 
Det är tufft att vara mamma det är tufft att  känna att man inte räcker till.
Det är tufft att se att någon mår så dåligt inom familjen 
Jag går omkring och bär på allt själv, önska ibland att jag bara fick skrika ur mig hur allt egentligen är, Men det funkar ju tyvärr inte jag kan vara personlig men aldrig privat här inne i bloggen!
 
Men som sagt nu hoppas jag att min tid oxå kommer för vi har så mycket roligt att se framemot nu i början av sommaren .
Min finaste världsbästa dotter tar snart studenten och världens bästa sambo fyller 50 år!
Jag älskar er gränslöst mycket.
 
Jag hoppas att jag snart hittar tillbaka till all glädje för just nu har den gömt sig precis som solen, Men heey jag kämpar.
 
 
 
Netti Starby

Hoppas verkligen att det snart vänder för dig och ta hand om dig. Snygg outfit! <3 Kramis

Yasmine

Jag hoppas verkligen att energin och inspirationen kommer tillbaka snart! <3 Kram vännen <3

Jenny

Så fin du är!
Låter inget vidare men får hoppas du får ett bättre år och att det blir bättre med allt.
Kram fina

Emma Engström

Ibland är det verkligen tufft, och det är helt förståeligt att bloggen inte kommer i första hand! Ta verkligen hand om dig <3

Ullie

Fina du <3 <3
men du ve du kan alltid ringa skriva eller så privat o allt finns här om du behöver är jobbigt att bära allt själv
Finns här för dej <3
vårt år va värsta förra året men känns sådär ännu faktiskt o man undrar ju hur länge det vara . ja vet ju lite om ditt så bara att skriva privat eller ringa vännen ja e hemma
skickar stor kram o jätte fina bilder

Matilda Berlin

Kan vi först ta en stund för hur fantastiskt fin den klänningen är på dig?? alltså wow!! Och håller vi alla tummar och tår för att det här blir DIN tid - för det förtjänar du verkligen! STOR KRAM hjärtat <3

Biggeros

Du är en kämpe och det är tufft att hålla ihop så mycket som mor. Man kan bara göra det bästa. Snart är det din tur som kommer vännen🤗🤗🤗

Ullie

men visst är det skoj vi har varann där me?
jo ja gillar den men nagelteknolog slutade så skaffa ny men ja blev rätt nöjd
FB har du inte eller? heter ullie webersköld där annars
kramar

Heléna

Vackra fina du! Skickar massor av styrkekramar till dig 💖💖💖 Hoppas du får en fin fortsättning på veckan vännen och ta väl hand om dig! Kramar 💖💖💖