Hösten

 
Hösten är här och det har såklart ingen missat 🤪
Men asså jag orkar inte.
Det blir bara mörkare och mörkare och kallare ute 
Och då har det inte ens blivit kallt på riktigt 🤪
 
 
 
Spelar ingen roll vilket väder ,hunden måste ut oavsett väder 😆och det är väl en väldans tur att vi har Harry.
Jag ska i varje fall ta långpromenader på mornarna eftersom det är det bästa nu när hösten är här!
 
Har du några mysiga hösttips 🍁
 
Carolina

Jag är oerhört chockad över hur alla löv bara bildar ett hav för tillfället haha, ser att du har samma som vi har ^^,
Ja, hundar måste ut, oavsett väder. Jag kan känna en tidig morgon när det regnar ute och är svin mörkt att jag inte har någon lust att gå ut med Ginzo. Men det är förstås ett måste ^^,

FSHD Daniel

Man får försöka liva upp mörkret med levande ljus, god mat, härlig musik osv. Det blir vad man gör det till! :)

Netti Starby

Det har verkligen blivit riktigt ruggigt ute och vill bara vara inne och mysa. Ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

Heléna

Så härlig höstbild på Harry 😍 Det är verkligen höstruggigt nu - regn och blåst... Tur att löven är så vackra iallafall 😁 Skönt promenadväder iallafall när jag går till och från jobbet (fast det behövs vantar på morgonen *brrr*) Stora kramar finaste Petra 💖💖💖

Ullie

jag ill inte heller!!!!!
ja et är nog tur ni har hunden ja vvill inte ens gå ut jag vill a inne och sova . tvingat mej till affären två dagar i rad bara för att komma ut jag orkar inte heller =(