Armani

 
 
Kärleken kom hem med fin fin överaskning till mig från Grekland.
Armani parfymer som doftar himelskt:)
 
Hej Nya veckan.
 
Tjejerna har studiedag och jag är galet trött efter denna helg.
Huvudvärk och bara trött,men jag tror att jag pustar ut lite nu....
Har varit så orolig inför denna helg men allt blev bättre än jag tänkt.
 
Ikväll ska duschdörrarna på plats och spegeln satte vi upp igår och det blev bara sååå bra,är så grymt nöjd över badrummet och grymt impad på hur bra det gått att 5 pers har kunnat dela på ett badrum under tiden utan bråk.
 
Nu har vi köket som ska planeras inför kommannde renovering inom snar framtid och jag är så sugen på svart och beige ,drömma kan man alltid....
 
KRAM 
 
 
 
 
Emma Engström

Åh de parfymerna luktar ju SÅ gott, är helt kär! Hoppas du snart kommer må bättre <3

Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog

Men du så himla fint av honom :D. Jag skulle blivit helt lyrisk av det där :).

Tråkigt med din huvudvärk :(. Är det migrän? :(

Svar: ja jätte snällt,nej ingen migrän ,kram
mammansprinsessor

Ullie

alltså ja håller medd den parfymen är himmelsk tyvärr är min slut nu :)
ja man blir glad när de får de där att köpa nåt

puss kram