Dagen D

 
Hej Måndag.
Vaknade redan halv 4 i morse och låg o vände o vred på mig.
Svårt att somna om så när alarmet ringde var man minsann trött.
Denna dag har varit väldigt märklig på alla vis.
Råkade skicka iväg Engla en timme innan skolan började haha.
Missade lägga ner bibliotekskort till Nova.
Ringde tandläkaren och avbokade en tid jag inte hade;)
Ja ni hör hur det låter.. trött trött...
Sedan lite ångest över en del saker...
 
Det kom ett blombud till Alex i fredags från hemlig beundrare:) så vackra blommor.
 
Nova tog med sig en kompis hem efter skolan och det var ren tur för kompisen hade haft inbrott i deras bostad, så otäckt:( usch tydligen fler på samma gata som fått påhälsning under dagen.
Det finns dårar till allt.
 
 Till det positiva då:) jag sprang på mästerkockarna i täby c i dag så kul att titta på dem en snabbis när dem lagade mat inför publik.
Markus som även är med i över atlanten är jubara så bra och underhållande ,tittar du?
 
Nu ska jag slå in dem sista födelsedagspresenterna till Engla som imorgon fyller 12år
yeeey stora tjejen.
 
 
 
 
 
Ullie

nej men gumman hur hemskt får man det =)
dessa ongar att de växer så fort o vi har inga småbarn längre
så fint du har det gumman o underbara blommor till alex

Natalia Richardson

Oj vilken dag. Ibland blir det så fel😍
Du vet att jag finns här, om du vill tala om det som oroa dig.
Krsm❤️

Natalia Richardson

Oj vilken dag som det kan bli.
Jättefina blommor till Alex 😍
Du vet att du kan tala med mig om du är orolig över något
Kram ❤️

Netti Starby

Oj vad jobbigt att du känner dig så orolig och då kan mycket tokigt hända. Vilka vackra blommor han fick! <3 Kramis

Eva`s blogg

Åh så fina blommor, he he beundrare inte illa. Nej har inte sett det men syrran sa det var bra så får kolla i efterhand :) skall ner på gymet nu o få bort dom 2 kg jag lagt på mig med allt gott på semestern ha ha stor kram