Loddoboxen

 
 
 
Nu mina vänner så har loddoboxen kommit igen.
 
Som alltid är det en rolig överraskning för hela familjen och vi alla är såå nyfikna på innehållet:)
Små tjejerna ska göra sina smaktester och hissa o dissa och gud vet allt (sett för mycket på youtubers kanske:)
 
Innehållet i september lådan var laddad med produkter som en sheetmask från simple.
Ciniminis fruksotflingor från nestle.
Tvättmedel mot tuffa fläckar från sevent generation.
Honest organic coffee latte.
tandstickor från plackers.
Smakis fruktdryck
Zingo sorbet en svensk läskklassiker.
Krispiga fullkornsflingor från frebaco.
schampo ballsam och leave-in creme som eliminerar frizz utan att tynga ner håret.
 
 
Nova gav tummen upp för dessa glada flingor med smak av kanel och sötma.
 
 
Själv älskar jag denna latte.
 
Vill du oxå börja premunera så kan jag ge dig 10% rabatt på din första beställning och du kan närsom avsluta din prenumeration du uppger bara koden po17 
här hittar du till loddo.se 
 
Detta är ett samarbete med loddo.
 
 
Netti Starby

Vad kul och vilket spännande innehåll! <3 Kramis

Marie

Så stora dina töse blivit. Alltså jag får spel får inte min bloglovin att fungera och då blir det att jag missar att besöka, lättare att ha koll på där,

Svar: Tack då e vi två för jag får inte igång min heller grrrr....väldigt störande, kram
mammansprinsessor

Yasmine

Så mycket gott! Även om jag nog hade blivit gladast för plackerserna hahaha ;) Kram

Pauline Hurtig

vad kul :D