Tvättservice

 
Torsdagar då försöker jag köra städning på hög nivå❣️
Avskyr  för övrigt att ha tvätt 🧺 så jag tvättar oftast två maskiner per dag vi är ju fem personer i detta hushåll så det blir en del.
Att jag sedan är lite knäpp som älskar att hänga inne i vårat badrum / tvättrum och vika kläder och hålla ordning men det är som terapi för mig🤪
 
 
linnevattnet fick jag av min Alex i present och skrubborsten av svärisarna och jag tyckte det var en liten snygg inredningsdetalj på tvättbänken❣️
 
Hej vad det går undan på taket idag.
Igår kom byggarna som ska installera solceller
De monterade byggställningen och idag har de börjat skriva upp reglar så I morgon är de klara och vi har solceller på taket ❣️
lite halvlnepigt med okänt folk som ska in och ut ur huset men jag börjar bli van 🤨
Har ju haft en del här genom åren då vi renoverat o fixat.

önskar dig en härlig torsdag 
❤️
Lisa

Gillar också att hålla på med tvätten. Avkopplande på något vis. :) Jag tvättar också 2 maskiner per dag. Vi är också 5 i huset. :)
Vad roligt att ni har skaffat solceller. Det vill jag också göra men det är så dyrt. Men man tjänar in det tydligen på elen man sparar. Ha en fin torsdag :) kram <3

Netti Starby

Vad härligt att du gillar att hålla på med tvätt. Själv så slipper jag det gärna men gör det när jag måste. :-D Kramis

Tess

Jag tycker de är kul o tvätta och sånt :) Men inte orkat denna vecka så får försöka fixa med tvätten kanske i helgen ;)

Heléna

Hahahaha - om du visst så många världsliga problem jag har löst när jag har stått och vikt tvätt i tvättstugan - kanske är en störning vi föds med vi snart tjugofemåringar 😁 Ni har verkligen supersnygg i badrummet! Bra med solceller på taket! Mina barns gudföräldrar fixade det för några år sedan och de är helt självförsörjande på el! Kram fina och ha en härlig kväll! 💖

Anna

Själv drömmer man om en fin tvättstuga, haha! Så sjukt egentligen, är så otroligt trött på att boka tvättid, som knappt finns. Härligt :D

Marie

Snygg tvättstuga ni har, samt jag tvättar också gärna flera mskiner då jag väl tvättar

Emma Engström

Torsdagar brukar faktiskt vara en slags städdag för mig också, så skönt att ha det rent inför helgen liksom! Spännande att solcellerna nog blir klara imorgon, härligt :D KRAM <3

Ullie

det är ju
Längtan du ska ha lavendel är go oxå men längtan bäst

tror ja u trivs där nu . tvättar oxå ca 2 om dagen

i morgon kärlekens dag så stor kram och hjärtan från mej <3 <3