En sommardröm


Precis så här skulle jag inreda om vi hade ett sommarhus på västkusten eller Gotland eller kanske ett boende i spanien.
så drömmigt 💭


 
 

 
 
 
Bilderna är från Pinterest 
 
Nu ska jag drömma vidare här på min kudde 
godnatt vänner 
💭
Jennifer

Men wow så snyggt, mysigt och stilrent :D

Heléna

Åhh!!! Kan du inte be Björn att tippa på hästar och så vinner ni en massa pengar och köper det där drömhuset och så inreder du det och sen kan jag låna det någon vecka lite då och då - bra förslag va??? 😁
Så härligt att du har köpt den kalendern till Alexandra! Jag stod med den i handen också, men valde till slut Planera för dina drömmar. Såg att Novas Peppbok också är skriven av samma författare 😊
Hoppas du får en fantastisk fredag finaste Petra och jag har beställt sol så man kan ta en härlig långpromenad under helgen! (Hoppas bara vädergudarna tog emot beställningen...) Stor kram 💖

Svar: HAHA han är ju i USA nu så vem vet kanske han åker till Las vegas o spelar:) självklart kommer du lånar huset också.Ja jag tokgillar alla pepp böcker,kramar fianste.
mammansprinsessor

Pauline Hurtig

ååååh herregud så fint

Marie

Oh så fint hur läckert vore inte det

ajlimullersandvik.blogg.se

precis sådär skulle jag också vilja ha det i ett hus där man bara vill njuuuuta!

Jasmine

Så fint!

Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Kram