Namnsdagsflickan och födelsedagspojken


Hej 👋🏻 
 
Det blev en bloggpause några dagar.
värmen tog ut sin rätt 🤪
Nu är det normal temperatur igen och jädrans vilket hällregn med åska det kom inatt.
 
Helgen har vi firat Björn som fyllt år 
god mat tårta presenter 🎁 
 
Jag bakade tårtbotten och flickorna dekorerade 🎂 
 
Alex köpte nya skor till Björn 💕
 
Nu ska jag slänga in en blåbärspaj i ugnen någon har tydligen namnsdag och vill ha lite kaka 😂
synd bara att familjen missat😆
Jag fick en snapchat av min bloggvän ullis i morse så tack för att du kom i håg mig idag 🌸
 
 
Ullie

du har ju samma skor som mej o mina tjeje . gillar dom
Tack gummsan . gud så fin du är vilken klänning
roligt me lite extra mys det behövs ju nu lite extra
kram gummsan

Netti Starby

Helt rätt att du tog dig en bloggpaus och det har jag också gjort i några dagar. Mysigt firande ni hade och så fin klänning du har <3 Kramis

Lisa

Jag har också bloggpauser lite då och då eftersom man vill vara ute så mycket som möjligt nu :)
Grattis till både dig och Björn :)
Vilken fin klänning, passar dig jättebra :)

Kram <3

Emma Engström

Lite skönt att det är svalare ändå, men när det är fint ska man verkligen njuta! :D Stort grattis till Björn i efterskott, så fint av er att fixa tårta och fira så! KRAM <3

Eva`s blogg

Men såå fin var kommer klänningen ifrån? finis grattis till maken hurra hurra i efterskott kramis

Svar: Tack finis 🥰klänningen har jag beställt från HM 🥰kram
mammansprinsessor