Fredag

 
Hade en väldigt morgonpigg och glad tjej här i morse som var supertaggad på klassresa 🤍
Nästa termin är det nya klassvänner och skola som gäller och dessutom högstadiet.
 
Hoppsan fick nyss ett samtal av Engla att jag missat sjukanmäla henne 🥱på schoolsoft.
 
Önskar dig en fin fredag 👋🏻
 
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

Ser ut som sommar <3 <3

Netti Starby

Förstår att hon är taggad och så kul för henne. Ha en fin helg <3 Kramis

Anonym

wow finis :) mysigt för henne :) snart får vi snackas vid igen vännen bamse kram

Evas blogg

Svar: 😘😘ja det måste vi göra 💕
mammansprinsessor

Lisa

Förstår att hon ser fram emot resan :)
Spännande och lite läskigt också kan jag tänka mig med nya klassvänner och skola :)
Kram

Biggeros

Tänk vad tiden rusar iväg. Många nya möjligheter och förväntningar. Jag förstår att Engla see fram emot klassresan ❤
Kram

Svar: Ja hon hade superkul 👌💕
mammansprinsessor

Emma Engström

Så himla kul för henne och jag hoppas det kommer gå bra med allt för henne framöver! :D Underbara bilder vännen <3 Ha en fin kväll! KRAM