Första snön ❄️

 
I morse kom den första snön ❄️Så mysigt men den försvann lika snabbt.
 
Har handlat julklappar hemma från soffan.
Så enkelt att bara klicka hem allt nu när vi inte ska trängas i butikerna.
Känner mig nästintill kriminell att bara gå in på Ica.
 
Det blev inget julbak med äldsta hon hade andra planer 😅
Engla och Nova hjälpte till att baka lussebullar.
Nova var min stora hjälpreda.

En riktigt slapp lördag då vi kört pyjamas all day long, sett på några mysiga julfilmer och druckit julmust.

Orsaken till att Alex uteblev julbaket 🤪

Kram och var rädd om dig själv och andra.
❤️
https://siliiins.blogg.se/

Mysigt!! Och vilka otroligt fina bord :)

Alice

Vilken mysig dag ni hade, och visst är det smart att kunna klicka hem julklappar hemifrån! <3 Kram!

Netti Starby

Hos mig kom också första snön men nu är den inte kvar. Vad mysigt att ni bakade lussebullar. <3 Kramis

Amanda (Swedish Passport)

Men åh så mysigt med julbak! :)

Znogge

Så mysigt att baka lussebullar och degen såg verkligen perfekt ut!

Glad 1:a advent :D

Kram

Lisa

Vad mysigt det ser ut :)
Bullarna ser ju helt perfekta ut .
Jag handlar också alla mina julklappar på nätet, så skönt :)

Kram

Malin

Åh jag håller verkligen med dig, så smidigt att bara klicka hem julklapparna ❤️ Kram

Carro

Mysigt med bakning och ja jag tycker också att det känns jobbigt att bara gå in på Ica! 😬😍

Enna

Mums vad gott! Vi fick också lite snö här i skåne :)

Carolina

Härligt. Hos oss kom det igår som lade sig lite på marken och taken :D
Mysigt med lussebullebak. Det är något jag tänkt göra vid tredje advent (Lucia) :D

Hilma

Åh vad mysigt med julbakning :) Hoppas du har en bra måndag!

johanna

Åh, mysigt med bakning. Håller med om att det är sjukt skönt att kunna köpa julklappar hemifrån <3

Pauline

vad fluffiga och goda dom såg ut :)

ullie

ok men ja det va fint

mysigt med bak . ja det börjar redan trängas i affärerna
mm så mummsigt
snöade här oxå men kom knappt på marken men kallt o blåsigt
kramar vännen natti

Sussi

Så fina bord!
Vad mysigt att julbaka.

Ha det så bra