Chunkyboots 🍂

 
Hej vÀnner
Hoppas ni mĂ„r bra🍂
kylan börjar göra sig redo igÄr hade vi -4 grader sÄ hög tid att skaffa varmare klÀder.
 
Höstshoppade nya chunkyboots igÄr och mössa frÄn Carin wester Àlskar dessa mössor vill ha i vitt och beige oxÄ.

Nu ska jag bara hitta den perfekta vinterjackan i svart som gĂ„r lĂ„ngt nedanför knĂ€na đŸ–€
 
Har du gjort nÄgra höstfynd?
Netti Starby

Åh vilka fina köp inför hösten! <3 Kramis

Lisa

Vilka fina köp du gjort :) Jag har faktiskt inte gjort nÄgra Ànnu inför höst och vinter. VÀgrar liksom inse att det inte Àr sommar lÀngre haha :)

Kram

Yasmine mamma till Dennis och Angelina

Ja det har verkligen blivit kallt ute nu, fina köp du gjort. Ha en fin kvÀll

Carro

Wow det vill jag ha pĂ„ mig nu!!! 💕

Julia Svensson

Wow sÄ fina!!

Julia Svensson

Wow sÄ mycket fint!!

ullie

avskyr mössa o har sÀllan det men den va super fin
o bootsen mÄste köpa nÄt nytt ja me

jodÄ regnet kom o hÄller pÄ Àn
natti kram

Sara Ekman

Åh sĂ„ snygga boots <3

Anonym

snygga har du kollat pÄ Nike lÄnga dunkappor? super mysiga jag köpte förra Äret :) kram

Evas blogg

Alice

Åh, vilka dundersnygga stövlar, vill ocksĂ„ ha sĂ„dana! <3 Kram!

Malin

Men jag dör vad snygga!!! ❀

❄ T'

Wow sĂ„ fina! Jag shoppade en ny mysig halsduk. Älskar halsdukar!

Yasmine

En lĂ„ng jacka som gĂ„r nedanför knĂ€na har jag köpt (men den Ă€r tĂ€nkt för vintern). Och en jacka som jag har just nu som jag trivs vĂ€ldigt bra i. Köper ju sĂ„ sĂ€llan klĂ€der haha! Älskar skorna 😍 Kram

Enna

SÄ fint! Gillar tröjan :)
Jag har bl.a. köpt nya stövlar och en stickad klÀnning.

https://siliiins.blogg.se/

Snyggt!! :) Önskar dig en gooo fredag pĂ„ samma gĂ„ng <3

Cornelia

Snygga! Har ocksÄ en sÄn dÀr svart mössa, gillar den skarpt!

sara

Snygga höstplagg! Har köpt liknande skor, Àlskar dom! Men letar just nu efter en svart mössa faktiskt, kanske fÄr ta och spana in denna för den sÄg snygg ut :) Ha en fin mÄndag! :)