Bottega veneta ⭐️

 
Dessa produkter från bottega veneta fanns på vårat badrum på Grand hotel 🌟
 
Magisk doft 🌟jag är typ besatt av denna doft skulle vilja köpa Parfymen ,eller rättare sagt kanske önska mig när jag fyller 50 🌟
 

Hej 👋🏻 onsdag 
Vaknade upp till en stor dimma 💨 
Tagit långpromenaden och fick klä av mig till  kortärmat så himla kvaft.
 
vet att ni är många som haft svårt att kommentera och även haft svårt att komma in på bloggen, jag har haft likadant men ett tips är att rensa cookies ,så borde det funka igen.
 
Önskar dig en magisk onsdag 
Här ska vi slå in presenter i eftermiddag vi har en tjej som fyller tonåring i morgon 🌸
 
 
Netti Starby

Vilka fina produkter det fanns på hotellet och hos mig är det också kvavt ute. Ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

Lisa

Vilka fina och lyxiga produkter. Hade faktiskt aldrig hört talas om dom förut. Dom skulle man vilja ha i sitt eget badrum :)

Ha det fint Kram

Svar: Ja jag tog hem varenda produkt 🤪vill köpa parfymen nu ⭐️Kram
mammansprinsessor

Anonym

Grattis till tjejen som blivit tonåring :) en stor sak för henne förstår jag :) så fina kram vännen

Evas blogg