Inlagd ❤️🐶

   både jag och Harry höll på törsta ihjäl efter 9 timmar hos veterinär igår, Instängda på ett rum flera timmar 💦sms :a till Björn att han fick säga till 💦
😂😂😂bjuder på denna.
 
Som sagt vi fick åka till södra djursjukhuset som ligger på andra sidan stan och invänta vad som skulle ske med våran vovve 🐶 
 
Jag och Björn böt av varandra för jag höll på att tuppa av att sitta i ett rum utan fönster flera timmar.
 
Harry blev inlagd över natten och fick göra en utredning 

Att åka hem utan sin hund 🐶 var inte roligt någonstans 
jag och tjejerna satt i bilen medan Björn kom ut med kopplet i handen utan hund 😪
 
Herregud som jag saknade honom när vi kom hem 
så van att ha honom omkring mig.
 
När vetrinären ringde vid lunchtid idag berättade dem att Harry hade fått bukspottkörtelinflammation och fått smärtstillande så vi kunde få hämta hem honom igen ❤️

Nytt hundfoder och medicin var åttonde timme så håller vi tummar o tår att våran älskade vän blir frisk 🐶❤️
Så nöjd att få bli hämtad ❤️
Nu är flocken samlad ❤️
 
Om två v blir det återbesök med nya blodprov 
Jag hoppas verkligen det nya medicinska hundfoder med low fat Sk hjälpa honom till att må bättre .
Tydligen vanligt att hundfoder ställer till det med bukspottkörteln om det är för fet kost.
precis samma hände med min väns hund 🐶 och nu äter dem samma foder som hon tipsade mig om.
 
Znogge

Så skönt att få veta vad som felades Harry och att det är något behandlingsbart. Måste ha varit en stor lättnad för er alla. Men vilken lång väntan det blev. Tur att ni kunde lösa av varandra.

Kram och god återhämtning till Harry!

Netti Starby

Stackars Harry och hoppas att allt kommer bli bättre och vad skönt att han får komma hem. Kramis <3

Amanda (Swedish Passport)

Nej men fy så jobbig upplevelse, kan knappt ens föreställa mig att åka hem utan honom! Håller tummar och tår för att han återhämtar sig snabbt, KRAM!

lisa

Vad bra att det inte var något mer allvarligt med Harry. Nu kommer han snart vara sig själv igen . Vi var också till Södra djursjukhuset med vår katt men vi hade inte samma tur tyvärr. Vi fick åka hem med en tom transportbur. Det var hemskt.
Fina bilder på sjuklingen kram <3

Celine

Men vad fin han är! Hoppas han kryar på sig fort och bra <3