Vårtemperatur ☀️


Alltså wow vilket vårväder vi haft denna fredag ☀️
 
Tyvärr så blev det ingen crazy day för Nova idag .
Hon vaknade precis innan jag skulle gå till sängs i går kväll och hade då svårt att somna om så jag låg kvar hos henne hela natten.
På morgonen hade hon ont i halsen och sen när jag skjöt henne med feberpistolen visade den orange alltså lite feber oxå.
Stackar lille ❤️

köpte med mig lite blommor och  sportlovsfika hem från Ica ❣️Tjejerna går nu på sportlov.
 
 
 
 
znogge

Men vilken otur, hoppas att det är något snabbt övergående. En gofika piggar i alla fall alltid upp!

Kram

Netti Starby

Stackars lilla tjejen och hoppas att hon blir frisk snart. Kramis <3

Carro

Krya på Nova! Och vilka fina ljus, vart hittar man dem med kvinnokroppen? 🥰

Pauline

vad snyggt!

lisa

Vad fint med fatet, ljuset och buketten :)
Hoppas Nova kryar på sig snart, inte kul att vara sjuk på sportlovet.
Ha en fin lördag kram <3

Maria Jonsson

Vad snyggt du 🙂

Beatrice

Så fina ljus!!! 😍😍

Beatrice

Så fina ljus!!! 😍😍

Mirre

Oh så gott det ser ut, samt ohh hon får krya på sig. Vart kommer ljusen ifrån? jag har likadan =D

Svar: En tjej på insta som gör 🕯
Petra Olsson

Ida

Ja så härligt väder. Vilket fika! Och vilka fina ljus!

Elin

Åh så fina ljus<3

Caroline

känns verkligen som vår :D

Caroline

var har du köpt ljusen förresten?

Svar: Köpte den av en tjej på instagram 😍
Petra Olsson

Biggeros

Stackaren må förkylningen gå över snabbt!! Speciellt nu i spprtlovstider
Kram

Svar: Den försvann snabbt 🤔kram
Petra Olsson

Ullie

Åh krya på gulle
Det är ju så många vanliga influenser me nu
Hörde om kräksjuka m feber säger nej tack till det
Du skrev fel hos Sussie det va hennes garage allt vatten va i 🤔😂😂 så lite ullie gnäll mehi hi kramiz fina petra

Svar: Fy märkligt att folk ens får kräksjuka i dessa tider , tänker man tvättar o spritar sig hela tiden 🤢jaså men oj då kanske jag inte hade ögonen på mig 😅får gå in o se vad jag skrev 😂kram
Petra Olsson

Sussi

Så trist att bli sjuk till sportlovet. Hoppas hon kryar på sig fort..

Malin

Åh nej, hoppas hon kryar på sig snabbt ❤️ Kram