Mors dag ❤️❤️❤️❤️


Vilken kärlek 🥰 man får från tjejerna som pysslat så fina kort till morsdag❤️så fint.
 
Det där med morsdag frukost på sängen blev inte av , hade en hund som behövde gå ut och sen var jag igång o torkade hallgolvet så fort jag klev upp 😂sandiga hund tassar 🐾 
 
Jag fick en frukost däremot ute i solens härliga solsken med familjen.
 
Tjejerna hade klätt sig i fina sommarkläder ❤️

Thimmy min äldsta kom förbi på middag med flickvännen och stora magen ❤️



Bara Alex som fattades ❤️Hon hade jobb på mall of Scandinavium till halv nio på kvällen.

 
 
En mysig dag/ kväll 
vi tog fram gamla fotoalbum sedan Thimmy Var liten plutt så han fick med sig några bilder hem 💙skrattade åt en del andra bilder som fanns i albumet , så kul att minnas tillbaka.
Min första morsdag present jag fick för 30 år sedan var en liten ros i mini kruka som mamma hade köpt från Thimmy som då var 8 månader ❤️
så gulligt jag levde ju ensam med min son och mamma var den som alltid fanns där.
Nu är hon en änglamamma❤️

Morsdag presenten från Thimmy ❤️
 

Underbar kväll vi satt ute hela kvällen och solen värmde gott.
 
Om några veckor kommer lilla Hugo och jag blir farmor 💙
 
 
Sussi

Men så fina och kreativa presenter du fick. Så fin familj <3
Ha en härlig vecka. Kram

sara

Mysigt firande och fina presenter du fick :)

Malin

Åh så mysigt och så himla fina kort ❤️

Znogge

Vilken härlig morsdag och vilka fina presenter <3

Kram

Netti Starby

Åh vilken mysig uppvaktning du fick från familjen på morsdagen. Kramis <3

ullie

naw ja va fina de är så härligt att sonen kom va fin hon är med magen tänk att man saknar in stora mage sen.

gulliga barn du har men kul för alex med jobb kram finis

Emilia

Låter som en härlig mors dag! Och vad mysigt med så fin uppvaktning :)