Tropilex đŸ–€


 
Hej vÀnner 
Jag har fÄtt Àran att fÄ hem en snygg hÀngstol frÄn företaget tropilex 
Jag valde en svart cool hÀngstol som vi ska sÀtta upp pÄ baksidan nÀsta vÄr / sommar dÄ pool och altan Àr fÀrdigstÀllt och det kommer bli sÄ bra.
 
Ganska mysigt hĂ€ng Ă€ven under hĂ€rliga höstdagar med en kaffe och en god bok â˜•ïžđŸ
 
Vill du veta mer om tropilex sÄ klicka in dig hÀr 

 

Detta Àr i samarbete tillsammans med tropilex 
 
lisa

Vilken mysig hÀngstol. Skulle ocksÄ vilja ha en sÄdan. Ska kolla in deras hemsida. Tack för tipset :)
ha en fin torsdagskvÀll kram <3

Netti Starby

Åh vilken fin gungstol och den hade jag ocksĂ„ valt om jag hade en uteplats. Kramis <3

Celine

Vilken myshörna! Älskar!

Znogge

SĂ„ mysig och fin!

Kram

Enna

Men snÀlla vad mysigt!

Anonym

OSERIÖST företag upplever jag dĂ„ jag oxĂ„ gjort ett samarbete utan att fĂ„ betalt!!

men fin den du valde kram Evas blogg

Pauline

vad snyggt och mysigt!

Pauline

vad snyggt och mysigt!

Jossus Travelpics

Vad mysigt att sitta i den och lÀsa. JÀttesnygg.

ullie

den Àr grynt snygg i svart <3
ser du har inte heller dragit i fransarna under det sa en tjej till mej ha ha ... lika fin ÀndÄ sÀger jag

Sussi

Grattis till att ha fÄtt hem den fina hÀngstolen. JÀttesnygg! :)
Kram