Fredag


Precis ätit tacos 🌮 och nu slog jag precis ner mig i soffan.
Är så vansinnigt trött 😴 
En trötthet som bara slog till från ingenstans,läskigt.
Började snurra i hela huvudet på mig när jag stod i kön för att betala inne på Ica.
susar i öronen och har lock för öronen så jag känner mig helt vimmelkantig vet inte om det är från gårdagens frisörbesök eller vad det kan bero på,Frisören hade en ny hårtork och den var hemsk lät så jäkla högt och hon blåste rakt in i öronen på mig 🤪
Ja eller så är jag helt enkelt trött.
Soanade väldigt sent i natt Björn kom hem vid halv ett sen kunde jag absolut inte somna så det blev inte många timmars sömn.
 
Engla slutade innan lunch idag de blev strömavbrott på skolan så de kunde inte servera ngn lunch eller jobba med datorerna så det blev ledigt.
Tror halva skolan åkte till Täby c istället😅

I morgon är det valborg och i år får man gå på brasa 
Min son Kommer på middag med Lillfamiljen så det blir trevligt.
Vad händer hos dig blir det ngt valborgsfirande ?
 
 
znogge

Jobbigt att må så. Hoppas att det blir bättre.
Våra planer är något vaga men vi får väl se. Även här är det ett Valborgsbål.

Kram och god kväll!

sara

Men det lät inte kul att må så, hoppas du mår bättre nu! Och kul att brasorna är igång igen, men själv ska jag jobba hela dagen imorgon så blir nog inget firande. Men får se om vi tar oss ut på någon första maj- utflykt istället :)
Hoppas ni har en mysig fredagkväll :) KRAM!

Ditte

Så trist och besvärligt med både huvudvärken och tröttheten. Men kanske har det varit väl mycket och den här "egentiden" som vi alla behöver en bit av kan jag tänka mig har varit knepig att få till.
Önskar dig en skön kväll och att du sover bättre i natt.
Varm kram

Ditte

Får tillbaka att min kommentar inte går igenom....
Men tror den gör det ändå...

Alice

Hoppas du mår bättre idag! Jag tror jag såg den där blombuketten faktiskt inne på Ica, haha, så himla fin! Här blir det bara firande jag och sambon, vi har haft så fullspäckade helger den senaste tiden så det känns skönt att bara ta det lite lugnt tillsammans. <3

Heléna

Men fy så jobbigt med en högljudd hårblåst in i örat! Inte konstigt om du reagerade efter det. Så gott med tacos! Vi åt tapas i fredags. Älskar alla former av plockmat 💖 För mig och Calle blev det en lugn valborg på tu man hand. Har lite svårt för valborg sedan pappa dog och just nu skulle huvudet inte klara av en stor folksamling kring en brasa hur mysigt den än skulle vara. Stor kram fina du 💖