Bubble waffle đŸ§‡đŸ“đŸ«


I helgen besökte jag och tjejerna ett nytt vÄffel stÀlle i TÀby c 
 
Tjejerna tog en varsin Bubble waffle och jag nöjde mig med en smoothiesđŸ„€
vĂ„fflor med digestiv jordgubbar 🍓 valde Engla medan Nova tog nutella 
Alltid kul att prova pÄ ngt nytt.
 
Onsdag redan och den hÀr bloggen lever sitt egna liv 
Helt omöjligt att fÄ till ett inlÀgg igÄr dem bara försvann ??
NÄgon som vet vad blogg .se hÄller pÄ med ?
Börjar bli tröttsamt...
 
Idag skulle vi egentligen fÄtt vÄran LuftvÀrmepump som vi bestÀllde förra v ,Men fick info att den var slut nu sÄ dem kan inte komma och montera ngn idag som utlovat.
FÄr hoppas det gÄr bÀttre för dem nÀsta v....
VÀldigt mÄnga som bestÀller nu nÀr elen Àr sÄ vansinnigt dyr sÄ dem gÄr Ät fort men det fanns kvar nÀr vi bestÀllde sÄ det Àr mÀrkligt.
 
Idag Ă€r det Ă„terigen dags för Engla att gĂ„ till tandregleringen och nu hoppas jag att tandstĂ€llningen Ă„ker av nĂ€sta tillfĂ€lle för nu ser det bra ut och hon har slitit med denna rĂ€ls i jag vet inte hur mĂ„nga Ă„r det mĂ„ste banne mig vara 4-5 Ă„r đŸ€š
Idag ska jag följa med och stressa upp henne lite tro jag 😅
En hel timme tar det dessutom för henne att spÀnna tandstÀllningen .NÀr min Àldsta dotter hade tandstÀllning var det klart pÄ en kvart sÄ jag förstÄr inte varför hon hÄller pÄ sÄ lÀnge.
 
Ja ni hör mkt som e tröttsamt idag luftvÀrmepump och tandlÀkare och blogg.
Men det kommer bli en bra dag ÀndÄ sÄklart.
 
kram kram ☀
Eva`s blogg

Jag har inte haft problem pÄ min, har du sem? ser sött ut det dÀr :) he he ja skoj att prova nytt ..kram

Svar: Skönt dÄ vet mÄnga haft problem med att kommentera.Nix sem e över för denna gÄng.ja det sÄg sött ut dÀrför valde jag en smoothies:) kram
Petra Olsson

Znogge

Vi fick vÄr luftvÀrmepump installerad i gÄr och det gick snabbt frÄn bestÀllning. Tydligen hade de fÄtt en lucka sÄ bara att tacka och ta emot. Man fÄr försöka göra vad man kan för att fÄ ner elkostnaderna.
Mmm... Det sÄg farligt gott u!

Kram

Netti Starby

Vilket mysigt stÀlle och sÄ gott det ser ut. Kramis <3

Enna

Verkar vara ett riktigt roligt och intressant stÀlle :)

Enna

Verkar vara ett riktigt roligt och intressant stÀlle :)

Alice

SÄ gott det ser ut! Hoppas att det gick bra för henne hos tandregleringen. <3

Ditte

Vad roligt att testa "budbblande vÄfflor". Men det sÄ mÀktigt ut. Trist att ni fick vÀnta extra pÄ vÀrmepumpen nÀr den fanns i lager nÀr ni bestÀllde den. MÀrkligt.
Skönt att tandregleringen nu nÀrmar sig slutet för visst Àr det ett trassel med den.
Kram

Ditte

"Bubblande" skulle det ju stÄ. (Sitter pÄ ett SAS plan hem sÄ det skakar i luften)
Kram

Svar: Haha jag förstĂ„r 😅👍
Petra Olsson