Festligheter đŸ„ł

 
I lördags var det dags för festligheter
Jag och Björn mötte upp nÄgra arbetskollegor pÄ hotell Skeppsholmen för en fördrink.
 
Fortsatte sedan till festen dÀr vi hÀlsades vÀlkomna av vÀrdparet som ville fira att dem varit ihop i 30 Är med en stor fest pÄ över 90 personer pÄ bÄten segelkronan.
 
Cava och mingel sedan blev det tipspromenad.
TyvÀrr kunde jag inte svara pÄ ngn av frÄgorna eftersom dem handlade om kÀrleksparet och jag har aldrig trÀffat dem innan.
Jag och Björn framför den tjusiga segelkronan
 
Borsplacering var det oxĂ„ och Björn hamnade med vĂ€nnerna vi tog en fördrink med och jag hamnade som alltid nĂ€r det Ă€r bordsplacering med okĂ€nda mĂ€nniskor och hĂ€r kĂ€nde jag inte ens vĂ€rdparet sĂ„ jag valde att sĂ€tta mig i Björns bord eftersom det var inga problem att byta bord om det blev tokigt 😝 
Jag sa till Björn antigen sĂ€ger du till eller sĂ„ gör jag det eller sĂ„ ses vi nĂ€r vi lĂ€mnar festen vid midnatt😆
Det snĂ„lades inte med cavađŸ„ł
 
utsikten mot Gröna Lund och Skansen var sÄ vacker pÄ KvÀllen.
 


Grymt god buffé och efterrÀtten bestod av pannacotta 
 
En sensommarkvÀll som bjöd pÄ 25 grader vÀrme.
Det var sĂ„ galet varmt inne i bĂ„ten eftersom vi var sĂ„ mĂ„nga sĂ„ vi gick ut pĂ„ dĂ€ck flera ggr för att hĂ€mta luft 😝

Sista sommarkvĂ€llen för i Ă„r avslutades pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt đŸ„ł
 
 
znogge

Vilken bra kvÀll det blev men lite tufft att inte kÀnna nÄgon. Skönt att det löste sig med placeringen dÄ.

Kram och god kvÀll!

Ditte

Vilken fin och bra kvÀll det blev. Och visst Àr det kÀmpigt att inte kÀnna nÄgon alls om man ska tillbringa en middag tillsammans.
Bra att du kunde byta plats sÄ att det blev mer lÀttsamt Àven för dig.
Kram

Svar: Ja inga problem att trĂ€ffa nya mĂ€nniskor men att sitta och Ă€ta en lĂ„ng middag i hop med nĂ„gra man inte vet en susning om kĂ€ndes lite obekvĂ€mt 😅mingel Ă€r ju en sak đŸ„łtur det löste sig kram
Petra Olsson

Eva`s blogg

mysigt vÀnnen, men kan du lÀgga upp bilder?? jag kan inte Àr sÄ arg!! kram

Svar: Jag mailade kundtjĂ€nst i mĂ„ndags 😬sĂ„ irreterande kram
Petra Olsson

Pauline Hurtig

Ă„h vad fint och roligt! :D

C

Men Äh sÄ trevligt och lyxigt!

sara

Men oj vilken fest ni var bjuda pÄ, trist bara att du inte kÀnde nÄgra andra. Men kul med fest, det har man ju inte gÄtt pÄ flera Är nu..

Ja sÄ bra att det löste sig med bilderna pÄ blogg.se, men sÄg att det bara funkade en dag eller sÄ för sedan igÄr funkar det inte igen för mig. Funkar det för dig att lÀgga upp bilder idag? :)

Svar: Ja det var en bra fest 🎉 och riktigt trevligt hade vi 🎉Precis det funkade i förrgĂ„r att lĂ€gga upp bilder sen blev det kört igen .SĂ„ trött pĂ„ deras usla kundtjĂ€nst nu 😮
Petra Olsson