Fredagsstatus

Fin dag men långt i från ngn vår.
 

Det är familjekarantän som gäller för oss alla förutom sambon som är frisk och tagit sin tredje dos.
 
Har städat och tvättat hela dagen skulle helst vilja sanera varenda liten vrå.
Handspriten går åt som aldrig förr här hemma🤣
 
Alex mår bättre vilket känns skönt så hon tog en långpromenad med hunden,Det gjorde nog susen med dagsljus och frisk luft i lungorna.
 
Björn har korkat upp en flaska bubbel men jag är inte så intresserad känner mig inte helt hundra,kliar o känner mig tjock i halsen ja men lite hälsoångest säkert oxå 🤣


Har du klarat dig från covid och karantän ?
 
 
 
 
 
 
 
Sara Ekman

Åh stackare, krya på dig <3 Jag har än så länge klarat mig, peppar peppar! <3

Natalia Richardson

Stackars Alex.
I går tog jag mina sista krafter
Och städade tvättade bödate rent.
Trevlig helg❤

Alice

Krya på er allihop, och trevlig helg! <3

Netti Starby

Fy vad jobbigt för er och jag förstår att du inte var så sugen på bubbel. Kramis <3

lisa

Usch vad jobbigt. Jag vet inte om jag klarat mig för jag har hosta och det känns irriterat i halsen och jag är tung i huvudet men jag har så ibland när jag har allergi så det är svårt att säga.
Krya på er kram

Ida

Åh krya på er! Igår blåste det så kallt att solen nog upplevdes bäst från fönstret ändå.. Jag har klarat mig från covid men undrar hur långvarigt det blir.

Znogge

Ja, märkligt nog har jag gjort det så här långt. Det är något av ett under med tanke på hur stor smittan är på skolan och att mina två närmaste kollegor är sjuka.

Hoppas att ni snart känner er bättre i alla fall!

Kram och krya på!

Celine

Inte fått covid än men igår jobbade jag med en person som testade positivt så jag håller tummarna nu!

Thereselinneaa

Jag har klarat mig hittils! Har suttit i frivillig karantän då och då på grund av personliga skäl.

Carro

Hoppas sambon lyckas hålla sig frisk iaf och ett stort krya på er till övriga <3

Ann

Hoppas att ni kryar på er snabbt!

Hilma

Nej än så länge är det inte vår, men det är en månad närmre! <3

Eva`s blogg

Har det som du vet vännen krya på er kram