Frukost 🍓


Tiktok trenden 😅
Flickorna hade sett pÄ tiktok om denna hÀrliga frukost och sjÀlvklart var jag tvungen att testa.
Supergott och nyttig frukost.
Detta kommer jag definitivt göra flera ggr bÄde som frukost och kvÀllsfika /eller varför inte dessert ?
 
Recept
 
2dl havregryn 
2 Àgg 
Flytande honung 🍯 
kanel 
 
Frysna bÀr 
jag tog jordgubbar 🍓 mango đŸ„­ hallon blĂ„bĂ€r đŸ«Â 
 
Starta ugnen pÄ 180 grader 
HÀll de frusna bÀren i en ugnsfast form 
blanda havregryn med Àggen och ringla över honung och kanel och blanda snabbt till en smet och hÀll över bÀren och in i ugnen pÄ 180 grader i ca 20 min 
Jag serverade detta tillsammans med vanilj soygurt 
 

 
znogge

Mmm... sÄ gott! MÄste absolut testas :D

Kram

Pauline Hurtig

lÀt och sÄg gott ut :)

Ditte

Tack! Testar gÀrna! SÄ vÀldigt gott ut.
Kram

Netti Starby

Vilken spÀnnande frukost flickorna hade hittat och det mÄste jag testa pÄ. Kramis <3

Alice

Åh, det dĂ€r sĂ„g vĂ€ldigt gott ut! <3