Torsdag


Torsdag 
 
 
Trodde blogg.se blivit hackad igår det gick inte komma in till varken min egna blogg eller er som bloggar på blogg.se
Man hamnade på en massa andra otäcka sajter.
Mailade kundtjänst och fick ett snabbt svar att det var fler än mig som var drabbade så det kändes ändå skönt.
Så mkt tid man lagt ner här inne och så många minnen.
Blev rädd att allt bara skulle försvinna.
Nu verkar det dock vara åtgärdat.
 
Köpte ett nytt mjukis-set älskar att skrota omkring i träningskläder och denna gröna nyans kunde jag inte motstå.
 
Den perfekta gröna 
 
Bästa citatet på länge 
 
Alla ska inte ha tillgång till dig och din ork.Din energi är inte en allmän egendom.
Hur mycket du kan ge bort bestämmer bara du över Och är inte för andra att frågasätta.
 
znogge

Så skönt att det fungerar som det ska i dag igen men det lät som ett märkligt fel...
Snyggt set och väldigt kloka ord!

Kram

Biggeros

Gudskelov att Blogg.se löste problemet. Skönt att vi kunde hålla kontakt under tiden på andra medier =)
Ja vad hade man gjort om allt hade raderats ? Så mycket arbete, svett, tårar och glädje. Vilken fin myspysdräkt. Underbar färg!!
Kram på dig så hörs vi snart!!

Netti Starby

Det är något fel på blogg.se. Jag kan inte kommentera via telefonen och via datorn ser bloggen ut som katastrof. Du borde lämna blogg.se och fortsätta via en annan bloggportal. Det går att flytta bloggen så alla dina inlägg försvinner inte. Jag har ett tips via bloggportalen som jag bloggar hos som använder wordpress. Om du vill flytta dit så kan jag kontakta personerna som äger portalen. Du kan skriva till mig via mejl: [email protected]. Kramis <3

Hannas krypin

Usch hemska tanke om bloggen skulle försvinna. Jag har haft min blogg sedan 2007 så det är mycket material som skulle försvinna. Har dock börjat blogga på egen domän och flyttade då över mitt arkiv. Alla inlägg har inte följt med men det mesta iallafall. Så jag har en liten backup. Härlig färg på träningssetet!

Ditte

Skönt att det var ett mer allmänt fel. Men det kan hända att robotar, särskilt amerikanska, söker upp bloggar och sedan använder innehållet i sidor och sammanhang där man inte alls vill förekomma. Hände mig för ett par år sedan och det visade sig att tusentals bloggar figurerade i detta sammanhang. Även den svenska kungafamiljen.
Vilken härlig dress. Helt i min smak både modell och färg.
Citatet är väldigt aktuellt och väldigt tänkvärt.
Kram

Ditte

Tror det blev fel bloggadress.....Men det gör ju mindre.

Denise

Vilken tur att det löste sig!! Så fin första bilden är 😍

lisa

Ja det har verkligen varit jobbigt med bloggen på sistone. Håller med dig om att man har en massa minnen på sin blogg så jag börjar överväga att fortsätta i alla fall på min gamla, alltså familjenkaotisk.
Vilka fina mjukiskläder. Dom ser verkligen sköna ut :)
Kram

hanna

gud det var ett fint sett!

Eva`s blogg

mysig dress håller med dig! och även citatet det skall jag ta med för såå rätt kram vännen

Alice

Så bra att det inte var något allvarligt fel! Ha en fin helg! <3