En tur till kyrkogården


Brännkyrka kyrka ligger både mamma mormor och morfar och morbror och vilar jag är sällan där mår Så himla dåligt när jag lämnar varje jäkla gång....
Mamma e mamma och kommer alltid finnas i mitt hjärta 
Pappa ligger på Skogskyrkogården och idag är det ingen idé att ta sig dit för det är så mkt folk och så långa köer så jag hoppade det idag.
Älskad och saknad det är du verkligen mamma 
Så vackert och så mkt ljus redan innan lunch idag 
 
Provade att sms min syster för hon bor bara ett stenkast bort från brännkyrk kyrka men hon var Upptagen med annat lite synd men så blir det ibland.
 
Verkligen en grå och blöt alla helgon dag 
Åkte hem och la mig framför en brasa och här har jag legat 
 
Vad har hänt hos dig idag ?
Ditte

Så fint att du besökte din mammas grav och andra släktingar som bor där. Men sybd att din syster inte kunde ansluta- Alltid mer stöttande om en är fler.
Vad gäller Skogskyrkogården hade det nog inte varit idé att ta sig dit med bil.
Jag var vid mina föräldrars grav på Solna kyrkogård i torsdags och det var fint. Brukar vara där minst en gång i månaden. Idag har jag varit hemma och testat funktioner på vår nya spis/ugn.
Har letat resor till i början av december och att då resa till lite sol och värme.
Varm kram

Znogge

Lördagen blev en stillsam dag här hemma men i dag står det pälsvård och kalas på dagordningen.
Kyrkogårdarna besökte vi i fredags men nära och kära som inte finns med oss kan vi tänka på var som helst och när som helst.

Kram

Jossu

SÅ fint med alla ljus och dekorationer. Jag förstår att det är jobbigt att besöka kyrkogården, det gör ju saknaden ännu starkare.

Denise

Såå vackert! Skickar massa kramar till dig <3