Onsdag


Hej vänner 
 
Det har varit bloggstrul här därav anledning jag lyst med min frånvaro suck ....
Inget verkar fungera för mig nu 😫
Bara att kämpa på.
 
Jag och Engla har varit på några olika gymnasium om kvällarna denna v som haft öppet hus och nu är hon helt hundra på vilken hon vill in på så vi hoppas 🙏 att hon kommer in.

Sen har jag varit med och lyssnat på en digital föreläsning om kvällarna som varit intressant Och givande.
 
Nu är jag helt slut och har precis landat i soffan en stund innan kudden kallar.
 
Mannen är på julfbord med företaget och jag och tjejerna passade på att äta i Täby c när vi ändå var på öppet hus i närheten.
 

hemmet står nu redo inför jul 🎄
 
Något julbak lär inte bli av om dessa elpriser fortsätter som de gör då blir det ICAs lussebullar 😜
Avskyr att det är så höga elpriser jag sover typ med kläder och raggisar för det är så svalt 
Får väl börja springa mig varm innan läggdags 😅



Den här killen var så glad att han tjöööt av lycka när vi kom hem ikväll 🐶han är inte helt van vid att lämnas ensam om kvällarna 
Men han skötte sig snyggt.
 
Hörs i morgon och då har vi julmånaden december här 🌟
 
Ditte

Vad skönt att Blogg.se tagit sig samman och att du kan blogga igen. Har saknat dig men förstod att något var fel.
Spännande med gymnasieval och roligt att titta runt. Vet ju att Viktor Rydberg förr varit bra men förstår att Åva och en del andra också är bra. Och viktigast att Engla hittat den skola som känns "rätt".
Kanske får du göra som i England, lägga varmvattenkrus i sängen för att hålla värmen.
Kram

znogge

Så skönt att Blogg.se fungerar som det ska igen. Har förstått att många har haft problem.
Skönt att Engla har hittat rätt gymnasium för numera finns det ju en uppsjö att välja bland.
Nog har man det betydligt svalare inomhus nu ja...

Kram

Netti Starby

Vad roligt att Engla nu vet vilken linje hon ska söka och det är verkligen jobbigt att elpriserna är så höga. Kramis <3

Alice

Så himla fint du har pyntat, och roligt att hon hittat ett gymnasium hon vill in på! Hoppas att hon kommer in! <3 Sv: Tack snälla! ^^

lisa

Vad fint du har pyntat. Önskar jag kunde inreda så bra :)
Håller tummarna för att hon kommer in på det gymnasiet hon vill gå på :)
Hoppas bloggen funkar ett tag nu. Man blir så frustrerad när den inte gör det.
Ha det fint kram

Thereselinneaaa

Åh så mysigt ni har det med alla fina julsaker! Tycker alltid ni har det så fint och mysigt!

Vill bara berätta att jag flyttat min blogg till thereselinneaaa.blogg.se ( 3 st a). Nouw krånglar alldeles för mycket så jag ger den nya en chans. Hoppas du vill fortsätta kika in på den nya! 😊

Svar: Tack snälla 🙏 ja såklart jag vill fortsätta titta in
Petra Olsson

Denise

Såå fint ni har det! 😍

ullie

alltså ja hatar himla kulnär man har samarbete o inget funkar suck
har ni satt upp granen ebba tjatar o mamma säger nej =) ja gör allt själv nä en vecka till åtminstone
så mysigt du har vännen kram kram

ullie

glömde skriva till dej
Massa varma stora kramar <3

Amanda (Swedish Passport)

Nej men wow så mysigt ni har det med allt julpynt! Så himla fint :)