Slingor och lite lila nyansering 💜

Full fart mot helgen !
 
Hej vÀnner vad hittar ni pÄ i helgen ?
I morgon Àr det badminton cup för tjejerna hela morgonen och fram till dagen.
Efter det ska vi hem till sonen och Lill familjen för att fira 🎉 hans födelsedag.
 
Efter ca 5-6 Ă„r utsn Slingor/fĂ€rg i hĂ„ret slog jag till igĂ„r nu tyckte jag att mitt hĂ„r har fĂ„tt vila tillrĂ€ckligt 😆sĂ„g helt enkelt för förfĂ€rlig ut i skallen och inget blev bra sĂ„ nu vĂ„gade jag mig pĂ„ slingor igen. nyanseringen blev i lite lila ton 💜
Kommer sÄklart att gÄ ur efter 2-3 tvÀttar sÄ nu ska jag försöka att inte tvÀtta pÄ nÄgra dar för jag tyckte det var lite coolt.
Man mĂ„ste vĂ„ga lite hĂ€r i livet 😅ingen minns en fegis och sĂ„ lila var det inte.
Fick godkĂ€nt av han dĂ€r bakom 😂

Nu önskar jag dig en hÀrlig fredag
Kram 
 
Znogge

Kul att förnya sig!
Det lÄter som en bra och trevlig helg. För vÄr del blir det födelsedagskalas samt ett barnvaktsuppdrag.

Kram och god helg!

Netti Starby

Vad kul med en förÀndring och sÄ fint det blev. Kramis <3

Ditte

JÀttesnyggt! Verkligen! Och roligt att vÄga ge sig pÄ lite förÀndring. Och visst mÄste en vÄga lite hÀr i livet.
Kram och trevlig fredag.

Ditte

Vet inte om min kommentar blev anonym.
kram

Svar: Tack dem kommer fram ❀
Petra Olsson

Denise

Åh sĂ„ fint!

Amanda (Swedish Passport)

Åh det blev ju verkligen hur fint som helst :)

Pauline Hurtig

sÄ fint! :)

johanna

Det blev verkligen jÀttefint<3

Svar: ❀
Petra Olsson

Eva`s blogg

super snyggt pÄ en snygg tjej kram