Weekend đŸ„‚đŸŽĄđŸŽ 

Trevlig söndag 
Vilken helg vi haft i Göteborg 
Rena sensommarvÀrmen sÄ hÀr slutet av augusti.
26 grader varmt i gÄr.
 
Vi checkade in pÄ hotell Grand curiosa i fredags kvÀll  och wow vilket hÀftigt hotell Liseberg anordnat.
stort och frÀscht.
Vi började med att Àta sen middag 21:00 pÄ saluhallen pÄ hotellet 
Det var en mkt uppskattad buffé med smaker frÄn alla möjliga lÀnder men vi fick snabba pÄ lite eftersom de stÀngde redan 22:00 
Efter mat sÄ blev det hotelleummet direkt för sömn 
vi alla var trötta och inte minst Björn som kört hela strÀckan frÄn Sthlm.
Ett stopp för laddning av bilen sen non stop till Göteborg.
 

Vaknade pÄ lördagen pigga och utvilade 
Jag blev dock vĂ€ckt kl 07:00 av bergbanorna som skulle testköras 😅trodde det var Ă„skan men insĂ„g nĂ€r jag vaknade att vi har ju ett tivoli utanför fönstrena 😂
 

Efter lördagens frukost blev det Liseberg till stĂ€ngning 😅
Jag och Björn lÀmnade dock tjejerna sÄ vi kunde röra oss lite fritt 
vi satte oss pÄ hotellets takterrass  och tog en varsin cava och njöt av utsikten.
 
Nöjda efter en helg i Göteborg Àr vi nu utcheckade och pÄ vÀg hem till TÀby igen.

Alex har varit hemma med Harry đŸ¶det hade inte funkat att ta med honom hit sĂ„ det var skönt dĂ„ hon ville lĂ„na huset och ha krĂ€ftskiva med nĂ„gra vĂ€nner ❀
 
Ett skönt avslut pÄ sommaren med en liten weekend 
Som jag har lÀngtat efter ett miljöombyte.
 
Önskar dig en skön söndag 
Netti Starby

Vilken hÀrlig weekend ni hade i Göteborg och vilket fint hotell ni bodde pÄ. Kramis <3

znogge

Vilken hÀrlig weekend ni fick i Göteborg. Hotellet verkar vara kanon.

Önskar en god söndagskvĂ€ll nu!

Kram

Heléna

SĂ„ fint hotellet ser ut! Mysigt att kunna sitta uppe pĂ„ taket med ett glas Cava! HĂ€rligt att ni fick en sĂ„ fin helg nere i Göteborg! Hoppas du fĂ„r en fin kommande vecka nu! HĂ€r Ă„tergĂ„r vi till vardagen imorgon för bĂ„de Calle och Mattias börjar jobba igen efter sina semestrar och jag fĂ„r en chans att fĂ„ lite mer egentid och fortsĂ€tta min rehabilitering sĂ„ jag kan komma tillbaka till jobbet igen framöver. Hoppas bara att de kan ge tusan i att sprĂ€nga trapphuset fler gĂ„nger... Kramar đŸ€—â€ïžâ€ïžâ€ïž

Svar: VĂ€ldigt trevligt hotell och perfekt för barnfamiljer med smĂ„ barn 😍skönt med lite miljöombyte.Ja men fy för sprĂ€ngningen hos er sĂ„ otĂ€ckt verkligen och tid att fĂ„ era fönster đŸ„Čkram
Petra Olsson

Pauline Hurtig

Ă„Ă„h vad roligt och mysigt! :)

Ditte

Vad trevligt och inte minst praktiskt att bo inne pÄ LisebergsomrÄdet. Hotellet ser ju jÀttefint ut.
Och skönt med lite miljöombyte-
Kram

Svar: Ja jĂ€tte skönt med miljöombyte ,skulle behöva det 1gĂ„ng i mĂ„naden 😂😅kram
Petra Olsson

Eva`s blogg

Men va hÀrligt ni haft det o hotellet ser fint ut :) Gbg Àr ju mysigt kram vÀnnen

Malin Tarvainen

Ser riktigt lyxigt ut đŸ€©

Alice

Wow, vilken hÀrlig tripp! Jag sÄg faktiskt reklam för detta hotell för första gÄngen nu pÄ morgonen, haha, vilket sammantrÀffade att jag lÀste det hÀr inlÀgget just idag! Det verkar ju som ett jÀttefrÀnt och kreativt hotell! Hoppas ni alla fÄr en bra start pÄ den nya veckan! <3

Svar: Nej sĂ„ roligt att du sĂ„g reklam samma dag jag la upp đŸ„°jĂ€tte trevligt o stort hotell ,kram kram
Petra Olsson