StarstruckđŸ€©


Hej vÀnner 
 
IgĂ„r nĂ€r jag tog hundpromenaden med Harry sĂ„ ville jag filma det fina vĂ€dret ,dock blĂ„ste det rejĂ€la vindar men inget som störde mig 💹filmade fina vĂ€dret  Harry och de fina husen hĂ€r i kyrkbyn och lĂ€gger upp pĂ„ insta story 
FÄr ett meddelande frÄn en person jag följer hÀr i TÀby  som frÄgar mig om jag  vinkade till Magnus ?
 
Vem e Magnus Àr det ngn hon kÀnde ?
Haha fick till svar att det Ă€r Magnus Carlsson och hans man och hund som bor dĂ€r đŸ€©đŸ˜…alltsĂ„ jag har gĂ„tt förbi detta hus en miljon ggr och inte vetat att dem bott dĂ€r i över 6 Ă„r đŸ€©
Jag minns nÀr huset byggdes och jag spanade in i den stora hallen med de fina marmorgolven.
 
För dig som inte hÀnger med vem Magnus Carlsson Àr sÄ Àr han artist och har varit med i bla Barbados och Alcazar.
Haha nĂ€r jag hittade hans insta konto sĂ„ kĂ€nner jag igen hans man och hund đŸ¶ för dem har jag ju trĂ€ffat sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger tillsammans med Harry 😅visste precis vem hunden var sĂ„ roligt att dem bor hĂ€r haha hade verkligen ingen aning men det hade mina Instaföljare sĂ„ nu behöver Jag inte filma dĂ€r ngt mer 😂
pinsamt vÀrre.
 
 
Sneakpeak frĂ„n Englas nya textiler till sovrummet 💚
 
Önskar dig en fin tisdag 
 
Netti Starby

Vad kul att Magnus Carlsson bor nÀra dig och vÀrlden Àr verkligen liten. Kramis <3

Svar: Ja verkligen:) kram
Petra Olsson

znogge

Ha ha, ja som det kan bli. HÀr nere hos oss rör sig en hel del kÀndisar sommartid. Men privata och fritidsklÀdda noterar jag dem nÀstan inte. Minns nÀr jag stod i kö pÄ vÄr vÄrdcentral och mannen framför hostade som en galning. Receptionisten bad om hans namn och det var regissören Lasse Hallström.

HÀrliga fÀrger och material pÄ Englas nya textilier.

Kram

Ditte

Skrattade gott! SÄ kan det bli. PÄminde mig g om nÀr jag nyligen hÀlsade pÄ Jonas Gardell hör hemma pÄ Söder och han frÄgade om vi kÀnde varandra. Det gjorde vi inte. Ett gott skratt frÄn oss bÄda. SÄ jag förstÄr dig. Just dÀr vi bor pÄ Söder Àr det mÄnga kÀndisar sÄ jag hÀlsarxofta.
Nu vet du ju sÄ kanske blir det en kopp kaffe.
SĂ„ fint ni handlat till Englas rum.
Kram

Denise

Hahah men ojdĂ„! 😂
Fina textiler 😊

Frida

Vad roligt! :D FÄr du spana efter Magnus nÀr du Àr ute pÄ dina promenader i fortsÀttningen :D

Fina textiler, superhÀrliga fÀrger!

Ullie

ha ha nej men ja pinsamt men mer om du trÀffat dem
sÄ nu fÄr du heja o dÄ :)

Svar: Haha 😂 japp fĂ„r vĂ€l göra sĂ„
Petra Olsson