Tisdag đŸ„¶

 
De populÀra  heartstopper böckerna i Englas bokhylla.
 
Hej pÄ er hur har ni det ?
Nu kom den dĂ€r snön alla pratat om hela dagen 😂
Trodde ett tag att den inte skulle dimpa ner pga solen och den blĂ„ himlen men tji fick man 😅
Men helt Àrligt ganska sÄ mysigt ÀndÄ 
hellre snö Àn Àn ishala gator som vi haft lÀnge nog 
 

Passade pÄ att knipsa nÄgra bilder nÀr sÀngen var renbÀddad och nystÀdat i tonÄringens rum.

Den kreativa som bor hĂ€r inne har Ă€ven mĂ„lat cd skivorna pĂ„ vĂ€ggen och jag tycker dem e sĂ„ finađŸ„°
 
Ja men nu verkar det snöa pÄ rejÀlt hÀr 
Hur Àr det hos dig ?
 
znogge

Vilket fint och mysigt rum!
HÀr blÄser det rejÀlt men snö har vi inte. Det har regnat lite och nÄgon flinga har dalat men ingen snösmocka hÀr inte. FÄr se hur det blir i morgon...

Kram och god kvÀll!

Sara

Men sĂ„ mysigt rum hon har! :) hĂ€r Ă€r det snöstorm ute, och jag gillar det verkligen inte. Är trött pĂ„ snö och kyla, nu vill jag bara ha vĂ„r!! :)

Ditte

Vilket fint rum! Och jag förstÄr att hon vill hÄlla det sÄ. Roligt.
HÀr i stan kom snön sent pÄ em och nu vid 22.30 snöar det lite lÀtt-
KÀnns onödigt med snö nu sÄ hoppas den blir kortvarig.
kram

Netti Starby

SÄ fint hon har det pÄ sitt rum och hos mig har det kommit lite snö över natten. Kramis <3