Torsdag

 
Det blev tyst här inne igen !
Så trött och låg och energilös  
Vädret gör sig inte bättre 🌧️
 
Har precis sagt godnatt till tjejerna 
Mannen är på jobbmiddag och blir sen.
Nu ut en kort stund med hunden innan jag dejtar kudden.
 
 
 
Anonym

Så blir det ibland när man inte har någon energi. Dåligt väder gör det inte bättre heller. Nu vill vi ha vårvärme igen!
Kram och sov gott!

Anonym

Skrev Znogge!

Anonym

Håller med dig om vädret.
Man blir inte precis. Gladare och piggade av det.
Kram från
Nattis

Anonym

Håller med dig om vädret.
Man blir inte precis. Gladare och piggade av det.
Kram från
Nattis

Hannas krypin

Jag är också trött, låg och energilös. Hoppas på att vi båda blir piggare snart.

Netti Starby

Känner exakt likadant och skulle kunna sova en hel dag om möjligheten fanns. Ha en fin dag. Kramis <3

Alice

Är också så trött på vädret, bara regn, snö och grått! <3 Trevlig helg!

Svar: Eller hur 🌸Det går inte att kommentera hos dig ???kram
Petra Olsson

Marie

Ja min energi har inte heller varit på topp denna veckan, hoppas att helgen kommer vara mer energi

Marie

Ja min energi har inte heller varit på topp denna veckan, hoppas att helgen kommer vara mer energi

Ditte

J,a vädret är ju inte direkt någon höjdare men jag försöker att göra lite roliga saker varje dag. I varje fall minst en sak som jag bir extra glad av. Kan vara att träffa en vän för promenad, fika eller lunch, soppteater, bio en utflykt, promenera på egen hand med en bok i lurarna, en utställning eller ett museum. Just att komma ut och vidga vyerna är viktigt för mig. Att sen kroppen, inte minst ryggen trilskas är trist men jag vill ta mig an det jag gillar.
Kan tänka mig att det är lättare eftersom jag bor i stan.
Hoppas du snart får energin tillbaka och kan göra det du har lust med.
Varm kram

Svar: Ja lite så med vädret man drar sig för göra stora äventyr 🥶men snart förhoppningsvis vänder det och man får energi av sol o värmen ☺️kram
Petra Olsson