Vårblus

Det kan väl ändå inte bara vara jag som känner mig tråkig just nu 
Blek och ful helt enkelt 😅
 
Har i alla fall hittat en fin vårblus 
som kan liva upp till vårens ankomst 


Finns så mkt söta kortärmade blusar nu inför vår och sommar 
 
Enna

Riktigt fin!

Netti Starby

Vilken fin vårblus du har köpt. Kramis <3

Pauline Hurtig

Så fin! :)

sara

så fin vårig blus du köpt :)

Jag nu är man väldigt blek, jag smörjer dock in överkoppen med bus en gång i veckan för att känna mig lite brun och fräsch när man har fina överdelar på sig på kontoret! :)

KRAM!

Mirre

Men ohh så fin vart har du hittat den? Jo nåväl känner man sig det och hag som är sjukskriven ned känner mig ju mer ofun än någonsin

Svar: Tack den är från Lindex 🥰
Petra Olsson

Znogge

Så fin blus så den kommer du få användning av i vår och sommar. Visst är man blek nu.
Kram
Znogge