Våran Dag

image315

I morse hade vi tid på BVC 9.30 solen sken på oss och fåglarna kvittra kan det kännas mer härligt än så?man blir på sånt strålande humör.
Ef BVC gick hem för att vänta in att Annelie skulle komma förbi m dopklänningen jäklar va söt den är :-)
Har inte provat den ännu men jag tror att den ska passa vår lilla prinsessa utmärkt.

Gick sen på en liten promenix,ringde min käre sambo lockade ut han med en kollega på lunch Thai blev det vad annars??? he he.Stanna kvar en stund på jobbet så alla fick hälsa på Engla :-) Det tyckte hon va kul och lekte tittut.

Tog en promenad genom lilla staden hemåt igen med en Engla som fortfarande sover skönt.

pöss pöss
Linda

Jag har för mig att det finns fler alkoholfria drinktips inne på kategorin veckans drinktips

Kristin

Vad fina ni är!! Härligt att bli utbjuden på lunch, det piggar ju alltid upp. Kram

VintageRetroPrinsessa

Fina
ni var i dag.
Hennes dress är underbar.

Har du köpt ett nytt rouge ?
snyggt,

Thai mat var det i gullänget då eller..?

Kram

Petra

Kristin:Ha ha de va jag som bjöd ut oss :-)kram

Jessica:Nix de e solpuder på kinderna he he måste köpa nytt rouge.nä de
blev Thai lai eller va det heter hihi vi tog m till jobbet

VintageRetroPrinsessa

Aha du menar att ni åt på Thalad thai i stan
därnere på sjö gatan där man kan hyra filmer typ ?

Det är
samma som har i gullänget där kan man äta buffe plus ta hem 75 :- bara att plocka på åt där i veckan superod mat ;).

Brukar oxå har solpuder
som rouge ;)

Petra

Jessica:ja solpuder e bra;-)jaha de e samma ägare ok,vi åt i gullänget när ja gvar gravid,kanske dags att åka dit i helgen?kram