Tiden räcker aldrig till.




Varför har dygnet bara 24 tim????
Helgen har varit mer än full fart.

Jag har haft en liten förkyld Engla hos mig hela tiden,bloggandet fick upphöra hela helgen.
Hon sov nästan ingenting i fredags,jag fick inte ens gå på toa hon bara gallskrek så fort B tog i henne så jag fick sitta där med en baby i knät medans jag kissa, plocka ut linser,tvätta mig.Det blev liksom lite för mkt för mig jag blev som ngt crazy.Men det är sånt som händer.Men lite jobbigt när man inte får ta igen sig på ngt vis och ingen annan kan ta över.
Man går där och bär o bär o leker o roar på alla sätt och vis!sov gjorde hon inte alls under dagen utan de va 20 min.

Men igår tog jag en promenad i vagnen då sov hon!
Men då var man så slut själv,satte mig på en parkbänk och bara njöt av lugnet.
Ja det är sådanna dagar man har som mamma ibland och gissa om jag var bloggsugen??

puss o kram nu ska jag torka snoret ;-)