upp och nervända världen

Idag har hela dagen blivit helt fel

känns som jag vaknat på fel sida el nått men de har jag inte!

Först skulle jag möta upp en kompis kl 11 jag väntade i 30 min skitjobbigt var det nu vet jag hur det

känns för alla som får vänta på mig för jämnan;-(

Tillslut orka jag inte vänta och min jäkla mobil hade inga batterier kvar och laddaren funka inte att ladda mobilen ef som en liten Engla har lyckats dregla sönder mobilen igen;-)

så det gick ju inte att nå den jag skulle träffa heller.

Hur gjorde man förr när mobilen inte fanns???


Jag strosa runt på stan med engla sovandes i vagn,hittade Jessica med sin Madicken så jag hängde på där ett tag

precis när vi tänkte gå o fika kommer min kompis där som ja bestämt träff med he he så det blev fika hemma hos mig i stället jaja allt löste sig tillslut men ändå hela dan känns upp o ner.


Ont i magen och huvudet och vill bara storgrina, inte likt mig!
En riktig Pms dag med andra ord!
Men ibland måste man få tycka synd om sig själv oxå.

GucciMama

jobbig dag du verkar haft. skönt att det löste sig tillslut :-)

Petra

GucciMama:nja de finns ju alltid värre he he men allt löser sig brukar jag säga;-)