Tvättstuga och Julshopping

I dag blev det lite julshopping tog oss en biltur till IKEA barkarby besökte även Toys r us.
Skönt med lite annat än sjukhusmiljö man blir så trött att sitta på ett sjukhus.

Mamma verkar må lite bättre kände sig starkare har även sänkt ner syrgasen lite.
Igår när jag besökte henne fick hon i sig två mosade potatisar m brunsås de färdigköpta köttbullarna ville hon inte se(kräsen )hihi.de ska vara hemmagjorda.

Håller på nere i tvättstugan nu har ju en massa tvätt och jag vet inte riktigt hur jag packade i söndags fort gick det i alla fall.Thimmy är ju hemma så han får ta med sig lite mer kläder på söndag då han flyger ner.
Han är så  duktig han tog med sig lille syster och åkte tåg hem i tisdags men Alexandra är ju hos sin pappa nu och det är hans tur att få fira jul med henne detta år!
Känns som en konstig jul detta år mamma liggandes på sjukhus och ingen planering alls men det viktigaste är att hon lever och får fortsätta att göra det ett tag till.
Usch det var riktigt illa ett tag.
Jag har nog alldrig varit så rädd.
Det viktigaste för mig nu är att få vara med mina nära och kära så mycket som möjligt.
Alexandra ska vi försöka få ner på något vis ef jul.

känns som julklappar är mindre viktigt att tänka på just nu men julen hinner ju ikapp en oxå.

På återseende
varma kramar till er!

Anna

Ja man blir tokig efter ett tag på sjukhus och behöver se någonting annat !!

Skönt att din mamma känner sig lite starkare. Förstår att det blir en knasig jul för er del i år. Håller mina tummar och tår för att ni får det så bra ni kan i detta läge.

Hoppas ni får en bra helg nu trots allt.

Kram kram

Anonym

Hallå vännen ville bara kika in och säga hallå :0)



träffade Alex i går på kina restaurangen med sin pappa dock åt hon inget ;)

såg väldigt utråkad och lågmed huvudet på bordet ;)

prata inte på 30 min micke satt surra med en präst ;)





Hoppas din mamma mår mycket bättre kram kram

Petra

Anna:ja det va så skönt att få se något annat och ha något annat att få tänka på,hoppas ni oxå får en god jul kram på dig!



Jessica:stackars min lilla Alex usch vad ledsen jag blir:-( pratade med henne igår hon lät dock glad de städa och lagade pannkakor,ja du han kan prata han utan att ta hänsyn till att andra är med och väntar grr.mamma mår bättre kram

vintageretroprinsessa

Määä kom inte mitt namn med i går grr. men tur att du fattade att det var jag :0).

Ja för dom satt över 30 min och åt satt alldeles brevi Alex sa inte ett skvatt på 30 min och såg måtligt less ut lill stackaren.



skönt att mamma din mår bättre.





Ha det finast där nere



kram kram

Petra

Jessica:ja hon tycker inte om han tjattrar som en tjatter fnatter hihih ja skönt hon mår bättre dock trött men inte så konstigt på omständigheterna kram