Julafton

Julafton kom även till oss :-)
Hälsade på mammsen på huddinge sjukhus innan vi hämtade upp gammelmorfar
för att fira jul hemma hos syster m fam!

Trevlig julafton och mkt god mat
Även tomten kom på besök
Engla var nyfiken men blev lite rädd när han kom in för att säga hej till henne så det blev ett vrååål hjälp vilken läskig tomte:-(
Engla hade dock feber tror att det är tänder på G igen.

Mycket fina klappar blev det
Hur ska vi få hem allt?


Spännande med julklappar tycker Engla.


Syrrans kille är trevlig:-)


Jag fick födelsedagspresenter ef som jag fyllt år;-)


En glad syster som slitit och stått i ;-)


Brorsan är alltid på topp!


Gammelmorfar Niklas och Emma ser alla glada ut.


Tonårshörnan;-) kusin vitamin!


Emma&Nicke ler till fotografen.


E jag fin så här?

My sister!


ännu fler julklappar:-)

Engla och jag tyckte Tessan hade ett fint rum!


Lillhjärtat fick feber:-(men massor med julklappar.

Vad tänker du göra lillebror??!!!

En stilig son fastnade på bild :-)


Eftersom det varit dåligt med bilder på sistonde här på bloggen av olika omständigheter
så bjussar jag på en massa bilder från vår julafton!

Ta hand om varandra och fortsatt God Jul!

Jul
Lotta

Mysig julafton =)

Vilka fina bilder !!!

Anna

Åhh va många fina julbilder!!

Kram kram

Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värd ett besök:) Tack!

Petra

Lotta:Tack kram

Anna:ja det blev en del hehe kram

Lisa:ok;-)