Dra mig baklänges de e ju Alice Cooper

Drog en fika på stan med Jessica och tacka gudarna för det för vet ni vad????????
Alice Cooper e i stan och vi satt o skämta om att vi kanske springer på han på stan :-)mest som skoj då!
Efter vi shoppat loss i ngr affärer så avslutade vi med h&m för jag skulle ha hårsnoddar,men jisses då ropar Jessica på mig han e hääääääär Alice cooper ja ba vadå.....shit han stod ju i kön och skulle betala allt han shoppat,jättetrevlig rockare de där;-)han stod med sin dotter sa han o hon verkade hjälpa honom att köpa lite smink inför kvällen kanske?
Jessica tar fram kameran för han va så snäll o pratade med oss och vi fick givetvis ta bild på honom men bitterkärringen i kassan bara hallå där ni får inte fota inne i butiken jäkla surhäxa tänkte vi så jessica förklarade för Alice att vi får inte fota i butiken men utanför om det går bra.
Han hängde snällt med ut för att bli fotograferad med två morsor ha ha....sen blev det nästan folksammling men hallå vi var ju ändå först.

jaja för mig är Alice cooper en megastor rockstar som man såg på MTV som tonåring där han sjöng Poison med hes röst och lättklädda snygga tjejer.
ha jag fick en kram av Alice coooper kram av Alice Cooper gissa om ja e glad ;-)



    
 Engla såg förvånad ut        Jessica som fann hann

 





 
VintageRetroPrinsessa

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt klart fetaste på hela dagen oj oj oj oj säger jag bara.

Grymt att vi gick på stan tillsammans ;)))))

Tck fr alla fina kläde och tack för att du knäppte kort på oss SÅÅÅÅ glad.

Madicken vart superglad över alla kläder :=)

Petra

JAAAAAAAAA det va GRYMT coolt;-) han e en rockstar den mannen kul hon gilla kläderna

Anna

Cooolt!! Ja en sån sak händer ju inte varje dag precis... :)

Petra

Anna:nä verkligen inte o särskildt inte i en småstad ja e så glad i hela kroppen tsss kram