God morgon Onsdag


En som tar en nap på promenixen.


på m nya brillorna o slappa lite,det är en lång sträcka att gå :-)



Just nu sover alla i detta hus förutom jag då som sitter här och bloggar.
Hade inge lust att somna om ef 500 uppvakningar Engla vaknar hela tiden och jag kommer vara helt slut idag men vad gör det om hundra år.

ikväll kanske vi hinner träffa mummy och syrran det vore ju trevligt innan vi åker hem igen!
Solen skiner och det är redan varmt.Så jag går till samma ställe som igår (runt sjön)kommer sakna den här dagliga promenaden,hemma är det bara uppförsbackar att gå i.Eller så hamnar man nere på stan:-)
Fast det är ju trevligt de med.
Nu ska jag sluta svammla och läsa lite favvo bloggar innan den lille vaknar igen:-)

Ta hand om varandra
Gabbe

Heheh ja, jag verkligen älskar dom där kläderna!

Synd man inte va rik säger jag bara =P



Hahaha jaså, lik Darin.. Hm, aa kankse de hihi

Anna

Vilken härlig promenadsträcka, alltid så mysigt att gå runt sjöar.

kram

Kristin

Ni ser ut att ha det bra!! Hoppas lillan sover bättre inatt så då får sova lite du också. Kram

Petra

Gabbe:ja rik e aldrig fel :-)



Anna:ja det finns så mkt fina promenadstråk här i sthlm tycker jag kram.



Kristin:vi har det bra men vi sover inge bra ha ha kram