Jag kan hjälpa dig mamma...



Min sötaste Engla har börjat att resa sig upp nu häromdan hittade jag henne vid diskmaskinen :-)
tre steg upp för trappen idag oxå tjihoo här hemma e det full rulle mest som hela tiden.

Alexandra och B kollar på dvd jag sitter här;-)måste ju få passa på när den lille vilar jue.

Inatt sov Engla super bra har aldrig hänt tidigare hon somna vid 01 tiden vaknade 8 helt otroligt sen somna hon om till 10 igen tjihoo men jag vaknade vid 5 tiden o fundera vad som hänt????man e väl inprogramerad denna tid ha ha nja lite svårt va det att somna om.

Haft en mysig dag tillsammans med tjejerna tog de till badplatsen lite blåsigt men vi trivdes o engla kröp i sanden och grävde m sina små fingrar.
Tess

hur gammal e engla?



ja, det börjar dra ihop sig till jobb nu.. blandade känslor inför det men ingen ångest, känns helt ok! på ett sätt lite kul att komma igång igen (fast fråga mig igen efter en vecka med tidiga morgnar :p)

VintageRetroPrinsessa

stor tjejen ;)

Här har vi en som kryper runt hela nedervåningen hahahhah ;)

ha det finast ska till Thoma si dag hjälpa han stor röjja i huset ;)

Anna

Va duktig hon är lilla söta Engla! Visst är det härligt när dom ska hjälpa till? :)

Kram

Petra

Tess:Engla är 10 mån,ja tidiga mornar är inge att föredra phu kram



Jessica:ok då e de dags för grind för er del oxå snart då;-)B är o köper en till nu till nedervåning hon klättre upp igår kram



Anna:ja det är så mysigt det händer så otroligt mkt just nu, snart springer de väl ;-) kram