Längtar hem till kudden


Kolla in nya sovrummet he he nä vi har varit på ikea :-)

Tänkte lura er lite och säga att så här fint har vi i B övernattningslgh i ulvsunda :-)
nä här sover vi i en 120 säng o en gammal spjälsäng från syrrans barn,thimmy ligger på soffan he he
men detta sovrum på ikea lockade lite det såg så varmt och inbjudande ut!
Personligt på ngt vis oxå!

Jag läääängtar hem till min stora dubbelsäng o min kudde ;-)
Vi har inte bestämt om vi åker hem i morgon el om de blir på fredag?

Shoppade lite småsaker på ikea käkade lunch
Vandra vidare till toys r us och babyland, rusta, on off,ja vad mer?? kommer inte på.

här kommer lite av dagens shopping!

lära gå vagn!                    ikea ljus och skålar       2 st lådor till Engla!        rusta hitta jag ett fint fat o hello kitty godis mobil.

Köpte oxå ngr rosa vinglas men min klantige son råkade krossa de ef de va betalda,ja han skule vara snäll och lägga in dem i papper då klanta han till det så de for ner i golvet i stället för i påsen :-( nja så det kan gå när man e 17 år!




Kristin

Fatet från Rusta var sött! Vad synd med vinglasen men tur det inte var "farmors kristalglas" eller något sånt :) Kram

VintageRetroPrinsessa

Ja då får vi väl se när du dyker upp här i norrland ;)



Ha det finast kram

Petra

Kristin:ha ha ja det va ju bara ikea glas värre om de va äkta kristall kram.



Jessica:nja vi åker hem i morgon ha en fin kväll/natt