Från Göteborg till Säffle


Vi besökte universeum i Göteborg sista dagen.


Lite svårt att köra barnvagn inne på universeum så vi tog bärselet och låste fast vagnen.
Men lilla jag maman i familjen fick tvärvända på 4 de våningen tog Engla och åkte genast ner och låste upp vagnen :-)tog den eleganta jätte stora glashissen upp på toppen av huset o satte mig o drack en zingo.Jag e livrädd för ormar det går bara inte att se dem,jag får panik så rest av familj fick gå själva jag satt så bra där på höjden m min zingo och en Engla som sov gott i vagnen.Lite småtrist kan jag säga att det va att vänta men de va det värt,bara jag slapp se dessa äckliga djur.Sen fortsatte våran resa till säffle där vi övernatta hos B föräldrars hus.


Liite smått utråkad av att åka bil igen vi satt som packade sillar där bak.
Men vad gör det när man får ha roligt sedan ;-)


Blåsande bubblor e alltid kul :-)