Dagens Mama


En glad mamma :-) på en lyckad promenad.


       
Till kvällens middag blev det stenugnsbakade pizzor med mozzarellaost yummie;-)





Lotta

Fina bilder =)

Det var ju tråkigt att Alex klämt sig, skönt att det inte var så allvarligt.

Det var ju ett riktigt gott tecken på att hon trivs på kollot att hon ville tillbaka dit direkt. Annars brukar de ju bli så mammiga/pappiga när de gjort sig illa =)

Ha de jättebra, Kram =)

Petra

Lotta:ja precis så kände jag oxå:-)men hon ville tillbaks..Det första jag sa var att i morgon e mamma hemma igen då hämtar vi dig hos pappa.ha ha där fick jag. Kram

Kristin

Hej! Ni ser ut att ha haft det jätte bra i stor stan. Vilken tur att det gick bra för Alex! Hoppas vi får sol idag, så trist när det regnar. Ha det gott. Kramkram

Kristin

Hej! Ni ser ut att ha haft det jätte bra i stor stan. Vilken tur att det gick bra för Alex! Hoppas vi får sol idag, så trist när det regnar. Ha det gott. Kramkram

sara

Gör du?

Haha, ja jag vet faktiskt inte.

Bor du i Övik ockå?

//Sara

VintageRetroPrinsessa

Så himla mysiga bilder

Ni verkar ha det toppen

och du ser ju bara oförshämt fräsh ut ;)





ha det finast mvh J

Nathalia

Hej!

Hur länge är ni i Stockholm?

Har ny blogg http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/?tmp=24114140

Nathalia

Hej!

Hur länge är ni i Stockholm?

Har ny blogg http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/?tmp=24114140

emily

Oj så söt. Och vilken kalas god pizza! Eller ja, den såg kalas god ut iaf :)

Hoppas du får en toppen dag!

Linda

Men åååh varenda blogg jag tittar in på nu har mat i sitt inlägg och här sitter jag och är vrålhungrig.

Petra

Kristin:Det va bra i sthlm och nu e vi hemma igen hoppas ni har det bra.



Sara.japp vi bor i övik;-)



Jessica:Tack du e lika snäll som alltid puuuus på däj!



Nattis:Nu e vi hemma igen:-)



Emily:Den va god :-)Tack



Linda:ha ha inte kul när man e hungrig hoppas du har krya på dig nu:-)kram