Midsommardagen


Engla har fått en ny velouroverall från H&M organisk bomull.



Nya mjuka kläder från H&M


En ny flytväst från babyland ;-) nu kan vi vara säkra på sjön!


Har åkt runt lite överallt idag men allt e ju stängt en sån här dag,vi käkade lunch på mc donald´s i solna c.

Ringde min stor prinsessa idag guuud så ja saknar henne :-) hon lät glad som alltid hade haft disco igår kväll på kollo!

Timpa är hos sin söta flickvänn Cecilia de skulle grilla i går kväll och nu känner jag att det är dags att ringa o kolla läget.

På återseende
VintageRetroPrinsessa

Men heeeey Petra just den overallen e ju jag på jakt efter.



Hittar du en till is torlek 80 har du lst att köpa så kan jag skicka över pengar

jag bara mååååååste ha den hihiihihihiih

ha det finast kram

Tess

så fina grejor!

Anna

Vilka fina kläder Engla har shoppat :)

Kram

sara

Åååh vilken fin overall.

Finns säkert inte i den här kisstaden. :(

Går den att få tag på via internet?

Petra

Jessica:Aha trodde nästan du hadde den ;-)tyckte ja sett den i din blogg?vi åker hem i morgon o den hittade jag i Kista c av alla ställen kraaam.



Tess:Tackar.



Anna:ja visst har hon ;-)kram



Sara:vet inte om de funkar den verkar inte finnas på alla H&M butiker heller jag hade tur som hittade den :-)tycker den e så cool.

VintageRetroPrinsessa

Petra : Jo jag har bloggat om den att jag vile ha den

var kontakt med hm enbart 11 butiker har den i sverige

Men om jag är snäll kanske jag kan få köpa den av dig sen ?

Till Bambi ;)

hiihihhii.



Ha det finast här har vi storm galet :S