Nationaldagen



Sveriges nationaldag idag hurra hurra....
varmare idag phu....jag brukar tåla solen men nu vet i tusan.
Engla o B ligger o sover he he vi somna vid tolv i natt o vakna bara 2 ggr och amma sen somna om,så jag är pigg nu tro jag ? :-)
Snart kommer Alexandras pappa och lämnar Alex
För vi ska flyga ner till sthlm på dagen och ha lite minisemester,
I morgon har vi släkträff med B familj,ska bli spännande att få se alla.

Nu frukost som gäller eller jag kanske kryper ner i sängen igen ;-)

Vad ska ni göra idag?
Anonym

Gumman!

Varfär ringer du mig aldrig. När du kommer till stockholm??

Nathalia

Oj nu kom inte mitt namn med.

Varfär ringer du mig aldrig. När du ska till stockholm?

Kram/N

Linda

Inget spec allas. Det är väll lika som alla andra dagar :P



Ha en strålande dag i solen=)

Tess

så mysigt med en minisemester!!



jag informerar när jag provat selen en längre stund;)



ha en fin dag!

VintageRetroPrinsessa

Ha det finast

och njut av eran minisemester

ha det finast kraaaaaaaaaaaaaaaam

Lotta

Här firas inte nationaldagen på nåt sätt.

Ha en härlig minisemester !

KRAMIZ =)

Anna

Hoppas att ni fick en lika härlig minisemester som vi hade.

Kram

Linda

Hallå, när kommer ni hem då?

Lotta

Hoppas att mini semestern blev lyckad =)

Ha de gott, kram =)

Tess

nu har jag haft bärselen på stan några timmar och den e superbra, känner ingenting i rygg och axlar! kommer definitivt använda den mycket =) har du någon sele?

Petra

Nattis:vi hade släkträff här nere :-)kram

Linda:vi e kvar här i sthlm ;-)

Tess:ok vad bra selet verkar vara,jag har en babybjörn som jag fått lånat en äldre modell tror jag men får ont i axlarna.



Lotta:Den e perfekt vår minisemester:-)

Anna:ja det är underbart med små mini semestrar.