Söndag


Gårdagen fotbollsmiddag!

Alexandra är på kollo nu hon kände alla 3 tjejer som skulle dela rum :-)de gick i samma skola!
Hennes pappa har varit duktig på att informera allt nu så det känns bra att vi är två om det nu det känns faktiskt tryggare nu :-)Man är alltid så orolig o rädd att ngt ska gå fel att hon ska vara ledsen o längta hem,gör hon det hämtar han hem henne bums så det känns otroligt tryggt för mig nu!
Jag har inte ringt henne tycker det känns så fel mot henne att göra det första dagarna,hon får ju ringa hem varje dag om hon vill därifrån,men däremot ska jag köpa kort att skicka till mitt hjärta i morgon,guuuud så ja saknar henne.
Men hon har det säkert jätte bra!

B tittar på en dvd.Engla sover soffan här brevid mig inatt vakna hon säkert 15 ggr jag ljuger inte he he amma somna o så höll vi på till 10 i morse.
Timpa ligger i sitt rum o myser framför tv.n i lugn o ro :-)avis??jag  neeeej inte alls ;-)
Jag sa till B häromdagen att det va väldigt längesedan man fick se en hel film el läsa en bok men den tiden kommer oxå fast liiite senare om ngt år el så!jag klagar inte jag har världens bästa finaste bebis.

Lite av gårdagens shopping!

Ett linne till mig                Tunika till Alexandra från lindex
veromoda


skor till mig                       Englas pappa shoppa :-)


Ta hand om er kram kram
VintageRetroPrinsessa

Den maten såg mumsig ut :0) , hoppas allt är bra snygg shopping

skorna såg hel fräscha ut



kram

Anna

Men hur orkar du? Jag vet att du inte har något val...Jag tänker bara på att om Isabella hade varit likadan hade jag ju aldrig kunnat gå och jobba nu och G vara pappaledig. Jag ska inte gnälla över att hon har knorrat tre gånger i natt... :)

Hoppas ni får en bra måndag!

Kram

ps Mycket fint det ni shoppade.

Petra

Jessica:ja de va så gott ;-)skorna va bra kram



Anna:jag hade aldrig mitt hela liv gått till jobb om B varit pappaledig nu he he finns inte en chans;-)jag hoppas det blir bättre med tiden det är bara att ta det lugnt kram

Elin

Mums dedär ser gott ut,

va skoj att få en kommentar av en söt mamma :D

Kram på dig!

Tess

så mycket fint du köpt!

Petra

Elin:Det va farligt gott;-)Tack för den fina kommentaren tack tack:-)



Tess:Tack ha en bra kväll.

Linda

Skitsnygga skor=)



Gud va söt sverige bodie och den andra med vart köpte han dom?