Våran kväll


Englas nya sänghimmel från ikea satte B upp i går kväll finfint det blev!


Ikväll blev det middag ute för min o Thimmys del vi käkade Tacos på UH lite tråkigt att äta där då jag fikade där på dan men vaddå vad gör det?Saknar fler resturanger i denna stad visserligen verkar folk härifrån inte äta ute så ofta vilket jag tycker är trist,jag älskar att äta ute när vi är i sthlm alltid fullt med folk.

Har tvättat två maskiner bara låta torka sen packa i morgon förmiddag!
Engla har nyss somnat vet inte om det är för natten hon vaknade för ca 10 min sedan o bara vråla men så fort hon får bröstet blir hon lugn o somnar om så där håller det på hela nätterna så man e van att skynda sig upp fort ur sängen och lägga henne intill mig.Hoppas snart hon kan börja sova i sin egen säng den står mest som en dekoration i vårat sovrum med en massa nallar i.

Nu ska jag fika sen hoppa i säng med nya nr av mama som kom i brevlådan idag.
Bim HD

Hm...

1) äta ute vore inte illa - när gjorde vi det senast månne?

2) tvätta borde man, kanske...

3) åka till stora staden i öst, ja tack ;)

och så lite till ;)

Må så grankott...

Petra

BimHd:haha den va rolig :-)tack det samma jag har varit inne på din blogg men kan inte kommentera?

Lotta

Jag hade det oxå så med mina två sista barn som vägrade använda napp. Jag hade dem i sängen o de fick "tutta" när de ville. En del tycker det är fel att "skämma bort dem", men jag tycker det är helt naturligt att de ska få känna närhet när de är så små !

Det kommer ju med tiden =)

Ha de så gott, Kram !

Petra

Lotta:Man kan aldrig skämma bort de små tycker jag;-)så länga man står ut så funkar det väl men när hon blir äldre då blir det stopp he he kram

VintageRetroPrinsessa

Vilken fin sänghimmel ni har hittat då ;)





kram njut av tiden i stockholm.





vilken tid går flyget ?





Har du med dig datan eller..?

Petra

Jessica:ja b har med sig sin tror jag he he.18.30 flyger vi vink vink...